Numatoma rekonstruoti prastos būklės arba eismo intensyvumo neatitinkančius magistralinius kelius, tarp jų – ir Vilnius-Trakai bei krašto kelią nr. 130 Vilnius–Prienai–Alytus, patvirtino Susisiekimo ministerija.
Kelio nr. 130 Vilnius–Prienai–Alytus, tarp Garliavos ir Prienų, vieną sudėtingiausių ruožų, kurio ilgis apie 20 km, planuojama rekonstruoti iki 2026 m.
Tyrimai parodė, kad šiuo metu net 38 proc. valstybinės reikšmės kelių netenkina dangos būklės indekso – norima, jog iki 2024 m. tokių kelių dalis nesiektų 33 proc., iki 2035 m. – 12 proc.
Pagerės ir susisiekimas tarp Vilniaus ir Dzūkijos, Pietų Lietuvos.
Kelyje Vilnius – Alytus – Lazdijai numatoma rekonstruoti magistralinio kelio A4 ruožą nuo sankryžos su Gunkliškių g. iki sankryžos su Savanorių pr., didinant kelio pralaidumą.
Bus gerinamos Vilniaus miesto bei magistralinių kelių A1 ir A19 jungtys su magistraliniais keliais A16 Vilnius – Prienai – Marijampolė ir A4 Vilnius – Varėna – Gardinas.
Iki 2024 m. 40 km ilgio ruožas nuo Marijampolės iki Lietuvos ir Lenkijos sienos bus išplatintas iki 4 eismo juostų.
Iki 2024 m. neliks valstybinių žvyrkelių per gyvenvietes.
Nuspręsta, kad iki 2030 m. nebegali likti per siaurų krašto kelių, kurių dangos plotis mažesnis nei 5 metrai.