Piliakalnio progimnazijos mokiniai ir mokytojos lankėsi Italijos Vasto mieste.
5 piliakalniečiai mokiniai ir 2 pedagogai Vaste susitiko su projekto partneriais iš Portugalijos, Lenkijos, Turkijos ir Italijos.
Susitikimo tikslas buvo pasidalinti gerąja darbo patirtimi mokant matematikos, aptarti jau pusmetį vykstančias įvairiais projektines veiklas, susipažinti su Italijos kultūra ir tradicijomis.
Susitikime Vasto Gabriele Rossetti mokyklos pedagogai pristatė inovatyvius mokymo metodus mokant matematikos, o mokiniai pademonstravo matematinius kūrybinius bei tiriamuosius darbus.
Nors prieš pirmą partnerių susitikimą buvo didelis jaudulys, nes iš virtualaus bendravimo projekte reikėjo persikelti į realų gyvenimą, nežinojome ar sėkmingai įsiliesime į tarptautinę grupę, ar suprasime vieni kitus, ar prisitaikysime.
Galime pasidžiaugti, kad progimnazijos mokiniai sėkmingai įsijungė į kūrybines veiklas, sprendė įvairias matematines užduotis, susipažino su Vasto miesto įžymybėmis, lankėsi miesto merijoje, vaikščiojo puikiame Vasto Marina paplūdymyje, kai kurie netgi išdrįso pabraidyti Adrijos jūroje.
Aplankėme ir vieną iš gražiausių Europos miestą Romą, kur apstu Antikos griuvėsių ir įspūdingų pastatų, kultūros lobius saugančių muziejų ir žavių šurmuliuojančių aikščių. Pamatėme Koliziejų, Panteoną, didžiausią pasaulyje krikščionių Šv. Petro baziliką, nuostabųjį Trevi fontaną, lankėmės Vatikane. Labai patiko italų svetingumas, nuoširdumas. Ragavome įvairių nacionalinių Italijos virtuvės valgių. Projektinių veiklų užimtumas buvo labai intensyvus, kad net nepastebėjome, kaip prabėgo savaitė.
Ar verta dalyvauti tokiuose projektuose?
Taip, nes partnerystės projektuose mokiniai kartu su pedagogais susipažįsta su kitų šalių vaikais, jų kalba, tradicijomis, skirtinga kultūra, įgyja naujos patirties, ugdosi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, didėja vaikų motyvacija mokytis užsienio kalbos.
Partnerystė su kitomis šalimis plečia visos bendruomenės akiratį, tėvai įtraukiami į ugdymo procesą. Pedagogai sužino įvairių naujų metodų ir formų vaikų ugdymui, kurie įtakoja vaikų ugdymosi pasiekimų rezultatus.
Susitikimo metu buvo gera žiūrėti į besišypsančius mokinių veidus, matyti juos labai draugiškai bendraujančius. Tai, ką mokiniai patiria ir ko išmoksta dalyvaudami tarptautiniuose projektuose, niekada to nepatirs ir neišmoks net ir moderniausiame kabinete.
Piliakalnio progimnazijos matematikos mokytoja metodininkė, „Erasmus+“ projekto „Matematikos jėga“ koordinatorė Rita Barysienė
Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą