Alytaus filiale dirba 48 darbuotojai, iš jų Druskininkuose – 4, Lazdijuose – 1. Šie skaičiai keisis. Įgyvendinus pertvarką filiale dirbti liks 44 darbuotojai. Klientų aptarnavimo darbuotojų skaičius nesikeis, o filialo administracijos mažės.
Tvirtinama, kiekvienas pertvarkos žingsnis buvo derintas su darbuotojų atstovais iš Darbo tarybos, o pokyčių planavimo etape apsvarstytos visos alternatyvos, buvo atsižvelgta tiek į visuomenės, tiek į darbuotojų atstovų, tiek į akcininko lūkesčius.
Pertvarka leis ne tik gerinti paslaugų kokybę, bet ir darbuotojų darbo sąlygas. Įsigaliojus naujai organizacijos struktūrai, atlyginimai darbuotojams vidutiniškai didės 5-10 procentų ir tai leis jiems užtikrinti oresnes darbo sąlygas. Laukiama ne tik gerėsiančios paslaugų kokybės, bet ir klientams draugiškesnių paslaugų kainų. Šių metų viduryje šalies gyventojus turėtų pasiekti geros žinios – įsigaliosianti nauja Registrų centro paslaugų kainodara, turėtų sumažinti teikiamų paslaugų kainas.
Naujoji Registrų centro organizacijos struktūra įsigalios nuo šių metų kovo 1 dienos. Nuo tada Alytaus (ir kiti 9 filialai) taps regioninių klientų aptarnavimo centrų dalimi. Alytaus filialas, Druskininkų, Lazdijų ir Varėnos skyriai priklausys Vidurio Lietuvos klientų aptarnavimo centrui.
Kaip Alytausgidas.lt naujienų portalui teigė centro atstovas Mindaugas Samkus, iki šiol Registrų centre veikusi organizacinė struktūra įmonės mastu buvo decentralizuota, paini ir nelogiška.
2017 metais Registrų centras buvo pripažintas tarp prasčiausiai valdomų valstybės įmonių, o darbo užmokestis buvo vienas mažiausių tarp valstybės valdomų įmonių.
Aiškios ir pagrįstos sistemos nebuvo nei įmonės valdyme, nei klientų aptarnavime, nei personalo politikoje. Gyventojams skirtinguose rajonuose paslaugos buvo teikiamos netolygiai, deja, buvo sudarytos sąlygos įmonės darbuotojų diskriminacijai.
Siekiant gerinti paslaugų kokybę ir klientų aptarnavimą, darbuotojų darbo sąlygas, siekiant didesnio įmonės veiklos efektyvumo ir skaidrumo, kartu su įmonės valdyba, remiantis nacionaline ir tarptautine praktika, buvo inicijuoti būtini pokyčiai.
Registrų centro klientams dėl įmonėje vykstančių vidinių organizacinių pokyčių nereikės papildomai važiuoti į kitą miestą, kad galėtų gauti Registrų centro paslaugas. Visos jos, kaip ir dabar, įprasta tvarka bus teikiamos tose pačiose klientų aptarnavimo vietose.
Lietuvoje kaip ir iki šiol, taip ir po kovo 1 dienos, klientai bus aptarnaujami kaip įprasta – 53 savivaldybėse veiks tie patys klientų aptarnavimo skyriai. Nė vienas skyrius nėra naikinamas, paslaugų skaičius nemažinamas, o įsigaliojus naujai struktūrai, kuri leis skirti didesnį dėmesį klientų aptarnavimui, paslaugų kokybei, paslaugų prieinamumą bus siekiama didinti. Klientų aptarnavimo skyrių darbo laikas, paslaugų teikimo adresai nesikeis.