Alytaus rajono savivaldybė jau trejus metus interesantų klausia nuomonės dėl aptarnavimo kokybės. 2011 metais vykdyta apklausa rodo, kad ji gerėja. Interesantų apklausa vykdoma savivaldybės priimamajame, interneto svetainėje ir seniūnijose.
Alytaus rajono savivaldybės priėmimo laikas, specialistų mandagumas, kompetencija, atsakymų į klausimus terminai ir kiti veiksmai interesantų įvertinti teigiamai. Trejus metus vykdytos apklausos rodikliai rodo, kad Alytaus rajono savivaldybės administracijoje aptarnavimo kokybė gerėja, o interesantai supranta „vieno langelio“ principu įvesto aptarnavimo privalumus – 84 proc. apklaustųjų pernai teigė, kad jiems patogus Alytaus rajono savivaldybės administracijoje nustatytas asmenų priėmimo laikas (2009 m.- 42 proc., 2010 – 74 proc.). Jeigu 2009 m. 65 proc. interesantų teigė, kad priėmimo laukė ilgai, tai pernai taip teigusiųjų buvo 28 proc. Dauguma – 70 proc. priėmimo laukė neilgai.
Savivaldybės specialistų elgesį vertina kaip mandagų 82 proc. (2009 m.- 52 proc. 2010 m. – 66 proc.), o aptarnavimą kvalifikuotu – 63 proc. (2009 m. – 45 proc. 2010 m. – 57 proc.) apklausos dalyvių. Daugumą savivaldybės interesantų tenkino atsakymų į prašymus teikimo terminai – taip sako 64 proc. apklausos dalyvių (2009 m. – 30 proc., 2010 m. – 50 proc.), 67 proc. buvo informuoti apie veiksmus, kurių savivaldybės administracija ėmėsi spręsdama jų klausimus. 26 proc. nurodė, kad informuoti nebuvo, šis procentas sumažėjo 27 proc. nuo 2009 m. ir 15 proc. nuo 2010 m.
Alytaus rajono savivaldybė ir toliau vykdo interesantų apklausą, kad galėtų stebėti aptarnavimo kokybę ir ją tobulinti, todėl kviečiami visi asmenys, kurie tvarko įvairius reikalus savivaldybės administracijoje, užpildyti anketą priimamajame arba interneto svetainės arsa.lt pagrindinio puslapio srityje „Gyventojų apklausa“. Atsakiusieji į klausimus taip pat gali pateikti ir pasiūlymų, pastabų dėl aptarnavimo ir savivaldybės darbuotojų elgesio.