Alytaus žiniasklaidą tarpušvenčiu iš kelių „Facebook“ paskyrų pasiekė prašymas paskelbti informaciją apie „Bolt“ pavežėjų streiką, kuris planuojamas priešpaskutinę šių metų dieną.
„Dėl „Bolt“ įkainių per šventes dirbo žmonės kaip paprastą eilinę dieną be tarifų sukeltų“, – pranešė ir į mūsų portalą kreipęsis vyras, teigdamas, esą „Bolt“ „neduoda uždirbti, mokesčius sukėlė, sau 20% pasiima“. Pasak jo, „atmetus kurą ir kitus mokesčius, nelieka jokio uždarbio“.
- Streikuoti besirengiantys „Bolt“ pavežėjai Alytuje nejungti programėlės ir klientų nevežti planuoja visą paskutinį metų penktadienį, gruodžio 30-ąją.
„Streikas organizuojamas, kad „Bolt“ vadovybė pradėtų labiau gerbti vairuotojus, o ne tik kelti mokesčius!”, – rašo streiko Alytuje sumanytojai ir prašo klientų supratimo bei palaikymo.
Kaip Alytausgidas.lt portalą informavo „Bolt“ atstovas Mantas Čižas, komisinis mokestis Alytaus vairuotojams nuo 10 iki 20 proc. didėjo ne dabar, o gerokai seniau, t. y. kovo 1 dieną. Tuomet dalis pavežėjų Dzūkijos sostinėje buvo paskelbę streiką, tačiau situacija nepasikeitė, negana tol – laimėjo ne streikavusieji, o jų užsakymus priėmę nestreikavusieji vairuotojai. Beje, dėl šios priežasties kai kurie mūsų kalbinti pavežėjai šį kartą streikuoti nesirengia, juolab komisinis mokestis, kurį nusiskaito „Bolt“, šį kartą nedidėjo, be to – atpigo ir degalai.
„Šventinė diena, o joks tarifas nesukeltas, kodėl nuolat būna pažeminti vairuotojai ir turi dirbt sunkų darbą už eilinės dienos užmokestį?“, – mūsų portalo pasiteiravo vienas iš būsimo pavežėjų streiko Alytuje dalyvių.
- Su šiuo klausimu, prašydamas komentaro, Alytausgidas.lt kreipėsi į „Bolt“.
KOMENTARAS. „Bolt“ operacijų vadovas Laimonas Jakštys:
– Konkrečiai Šv. Kalėdų savaitgalį Alytuje, kaip ir kituose šalies miestuose, minimali kelionės kaina buvo padidinta nuo 2,2 iki 4 eurų.
Priklausomai nuo paklausos, baziniams įkainiams buvo taikomi daugikliai, dėl kurių kaina už kilometrą didėjo iki 2,5 karto, vidutiniškai 1,5 karto.
Šventinėmis dienomis vairuotojų uždarbis Alytuje buvo vidutiniškai 50 proc. didesnis nei įprastomis dienomis.
Papildomai, dauguma vairuotojų gavo premijų už tam tikrą įvykdytų kelionių kiekį pasiūlymus.
„Bolt“ pavežėjimo paslaugų kainoms didžiausią įtaką daro paklausos ir pasiūlos santykis.
Veikiame dinaminės kainodaros principu, tad daugiklis baziniams įkainiams įsijungia tuo metu, kai daugiau žmonių kviečia automobilį į tą pačią vietą.
Šventiniu laikotarpiu taip pat kaip ir paprastą dieną susidaro paklausos pikai, kurie čia pat gali ir nuslūgti.
Pavežėjimo veikla mūsų šalyje yra aiškiai reglamentuota. Visi vairuotojai vykdo individualią veiklą ir privalo mokėti numatytus mokesčius.
Mes niekada nereguliuojame vairuotojų darbo laiko, krūvio ar kitų sprendimų ir visada stengiamės girdėti jų nuomonę. Net ir konkrečioje (Alytausgidas.lt pastaba: planuojamo pavežėjų streiko) situacijoje, niekas nesutrukdys tiems vairuotojams, kurie nori užsidirbti papildomai, toliau teikti pavežėjimo paslaugas.