Pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 36,06 mln. eurų – beveik 14 proc. daugiau negu 2020 m., kuomet pardavimai sudarė 31,7 mln. eurų, informuoja vienas didžiausių greitojo maisto restoranų tinklas Baltijos šalyse „Hesburger“.
Pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias iš visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Latvijoje 2021 m. augo beveik 9 proc. iki 33,16 mln. eurų, o Estijoje – 13 proc. iki 30,53 mln. eurų.
Praėjusieji metai minėtam greitojo maisto restoranų tinklui vėl buvo augimo metai po 2020 m. pandemijos ribojimų nulemto sulėtėjimo, be to, baigta statyti ir atidaryti nauja padažų gamykla ir logistikos centras Tirkiliškių kaime Kauno rajone.
Tai reiškia ir tai, kad nuošiol švieži padažai, pvz., prie Alytaus (Miklusėnų k.) esantį „Hesburger“ restoraną, gali pasiekti greičiau nei per valandą.
Beje, šiemet Alytaus „Hesburger“ jau nebus vienintelis tinklo restoranas Dzūkijoje, prasidėjo naujos restorano Druskininkuose, M. K. Čiurlionio gatvėje, statybos, kurias planuojama baigti šiemet.
Tyrimo (kurio metu buvo apklausta per tūkstantį klientų) duomenimis, dažniausiai minėtame tinkle lietuviai lankosi staiga išalkę (30 proc.), praleisti laiką su draugais (19 proc.), per pietų pertrauką (15 proc.), eidami pavalgyti su šeima (14 proc.), vakarieniauti (12 proc.), pusryčiauti (9 proc.).
Iš viso Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Rusijoje, Bulgarijoje, Ukrainoje, Vokietijoje Baltarusijoje veikia jau per pusę tūkstančio hesburgerių, kuriuose dirba aštuoni tūkstančiai darbuotojų, o konkrečiai 57-uose restoranuose Lietuvoje – 650.