Nuo vasario iki pat vasaros vidurio pridėtinės vertės mokestis (PVM) Lenkijoje nebus taikomas maisto prekėms.
- Tuo tarpu Lietuvoje PVM ir toliau sudarys 21 procentą.
Negana to, kad Lenkijoje galios nulinis PVM maistui, pagrindiniai kaimyninės šalies prekybos tinklai jau paskelbė papildomas nuolaidas tūkstančiams produktų.
Štai, Suvalkuose naujausias „Carrefour” prekybos centras, įsikūręs buvusiame „Tesco” pastate, praneša, kad nulinio PVM prekes parduoda jų reklamą 100 procentų remdamas iš savo pelno, jog nuolaidas taiko net 18 tūkst. 500 prekių, o kainas dar sumažino ir tūkstančiui perkamiausių produktų.
Tarp lietuvių taip pat populiarus „Kaufland” kartu su „PVM 0%” startu jau atpigino 15 tūkstančių prekių.
Tiek „Biedronka”, tiek lenkiškasis „Lidl” informuoja, kad kainas savo parduotuvėse nukirpo 3 tūkstančiams prekių.
Apie „PVM 0%” praneša ir lietuvių kapitalo („Maxima”) Lenkijoje valdomas parduotuvių tinklas „Stokrotka”, tačiau tikslaus prekių skaičiaus, kurioms sumažino kainas, neįvardija.
Maisto prekės minėtuose tinkluose, taip pat „Lewiatan”, „Zabka” ir kitose parduotuvėse Lenkijoje iki liepos 22 dienos bus parduodamos netaikant PVM mokesčio ir žymimos etiketėmis „VAT 0%”, t. y. „PVM 0%”.
- „Kulinarinio gido”, kainų temą ketiname tęsti.
Alytausgidas.lt naujienų portalas šiandien gavo leidimą apsilankyti, su kainomis tiesiogiai susipažinti ir jas oficialiai užfiksuoti viename iš lietuvių pamėgtų Lenkijos prekybos tinklų. Reportažu iš kaimyninės šalies ketiname pasidalinti kitą savaitę.