Brangiausiais Lietuvoje laikomi prekybos centrai keičia rinkodaros politiką. Neseniai ją mėgino keisti „Rimi“, dabar pastangas demonstruoja „Iki“.
Remiantis tyrimais, kasdienio vartojimo produktų vidutinės mažiausios kainos rikiuotėje „Iki“ ir „Rimi“ pastaraisiais metais mūsų šalyje pardavinėja brangiausiai.
Pagal Žemės ūkio duomenų centro (ŽŪDC) Alytuje, Kaune, Klaipėdoje, Marijampolėje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Vilniuje kas savaitę renkamą statistiką, vidutines būtiniausio vartojimo produktų kainas mažesnes už „Iki“, „Rimi“ laiko „Maxima“, „Lidl“ ir „Norfa“, žinoma, jeigu neminėtume į ŽŪDC tyrimus kol kas neįtraukiamų „Aibės“, „Čia market“, „Mere“, „Promo“ ar kitų mažesnių tinklų, kuriuose kartais taip pat galima rasti gerų kainos ir kokybės santykio pozicijų.
- Štai taip kainos „Iki“, „Lidl“, „Maxima“, „Norfa“ ir „Rimi“ tinkluose mūsų šalyje krito ar kilo šiemet perkant, pvz., simbolinį krepšelį, kuriame buvo pigiausia juoda duona, sviestas ir virta dešra:
- Taip kainos šiais metais vinguriavo perkant produktų krepšelį, sudarytą iš, pvz., pigiausių neakcinių makaronų, ryžių ir grikių:
- Taip kainos šiemet šokinėjo perkant produktų krepšelį iš, pvz., pigiausio pieno, fermentinio sūrio ir virtų dešrelių:
Turbūt labiausiai 2023 m. „šoko“ „Rimi“ kainos (Alytausgidas.lt pastaba: grafikuose pažymėtos raudonai), taip pat keitėsi ir kitų kainos, tiek „Maxima“ (mėlyna spalva grafikuose), tiek „Iki“ (žalia) ar „Lidl“ (geltona), o bene stabiliausia mažiausias mažiausias minėtų produktų krepšelių kainas pavyko išlaikyti „Norfose“ (ruda).
- Tiesa, pastebimos tam tikros tendencijos. Jei reikia tik pieno ir grietinės, tai geriausia keliauti tiesiai „Norfą“ ar „Lidlą“:
- O gal tereikia tik pieno su batonu? Tuomet labiausiai apsimoka į „Lidlą“:
Siekdamas išsilaikyti geriausios siūlomos kainos lenktynėse „Iki“ praneša atnaujintis klientų lojalumo programą.
Skelbiama, kad nuo šiol pirkėjai taupys ne tik naudodamiesi įprastomis nuolaidomis – „Taškotekoje“ galės iškeisti į vertingus prizus, o „Iki“ lojalumo programa esą bus pirmoji šalyje, kuri dalyviams suteiks progą sukauptus taškus mainyti į ne tik tinklo parduotuvėse esančius prizus. Išleidus 1 eurą pirkiniams bus suteikiami 5 taškai.
Už sukauptus taškus bus galima gauti iki 99 proc. dydžio nuolaidą pirkinių sumai (1 taškas – 0,01 Eur nuolaida). Juos taip pat galima skirti galimybei įsigyti prekę už 1 ct „Iki“ parduotuvėse. Užtikrinant prekių įvairovę, jų sąrašas bus atnaujinamas kiekvieną savaitę.
Skyrę 100 taškų, pirkėjai programėlėje dalyvaus žaidime „Laimės taškai“ ir pasiims bilietą. Žaisti verta, nes visi bilietai laimingi – dalyviai galės laimėti papildomų taškų, nuolaidų prekėms ir pan.
Kartu su naujais lojalumo programos pokyčiais bus atnaujinamas ir „Iki“ kortelės dizainas. Dizainą pastaruoju metu atnaujino ir „Maxima“, daliai vartotojų taip sukeldama nepatogumų, nes naujai kortelei gauti klientui būtinai reikėjo nurodyti duomenis, kurių kai kurie šalies gyventojai neturi.
Tiesa, skirtingai nei „Maxima“ tinkle, senojo dizaino „Iki“ kortelės veiks ir toliau, tad klientams nereikės jų pasikeisti.
ATNAUJINTA
„Iki“ pagaliau skelbia mažinanti kainas kasdieniams produktams – ilgo galiojimo pienas ir grietinėlė kainuos iki 18 proc. pigiau.
Nuo antradienio, gegužės 16 d., „Lowicz“ ilgo galiojimo pienas, priklausomai nuo riebumo, kainuos 12–18 proc. pigiau.
To paties lenkiško prekės ženklo ilgo galiojimo grietinėlė prekybos tinkle „Iki“ atpigs 12 proc.