Lenkijoje veikiantis mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, siekdamas valdyti dar keturiolika maisto parduotuvių, Lenkijoje veikiančių Mazovijos vaivadijoje.
Planuojama, kad keturiolikos perimamų parduotuvių pajamos viršys 25 mln. eurų.
Mažmeninės maisto prekybos tinklo „Stokrotka“, veikiančio Lenkijoje, parduotuvių skaičius 2021 metų pabaigoje buvo daugiau kaip 800 parduotuvių, įskaitant nuosavas ir franšizės pagrindu dirbančias parduotuves, o apyvarta viršijo 1 mlrd. eurų.
Prekybos tinklą „Stokrotka“ valdo 2018 metais jį įsigijusi „Maxima grupė“.
Naują sandorį planuojama užbaigti iki 2022 metų pabaigos, įvykdžius sutartyje numatytas sąlygas ir gavus konkurencijos priežiūros institucijų leidimą dėl koncentracijos.
„Sutartis dėl keturiolikos parduotuvių perėmimo Mazovijos vaivadijoje sustiprins mūsų pozicijas regione ir papildomai prisidės prie suplanuotos organinės plėtros“, – teigia „Stokrotka“ vadovas ir valdybos prezidentas Arūnas Zimnickas.
Pasak jo, „Maxima grupės“ plėtros fokusas išlieka Lenkijos rinka, kur „Stokrotka“ tinklą padidina beveik šimtu parduotuvių per metus.