Alytuje, Kepyklos gatvėje, įsikūrę verslininkai dešimtmetį prašo mažinti srautus šioje gatvėje ir per šį laikotarpį Alytaus miesto savivaldybei siūlė ne vieną variantą.
Kepyklos g. įsikūrusios įmonės teigia, kad spūstys kenkia jų verslui.
2011 m. įkurta, verslininkams atstovaujanti viešoji įstaiga „Kepyklos gatvės prekybos ir paslaugų miestelis“ prašo atsižvelgti į prašymą reguliuoti srautus ir siūlo sujungti Kepyklos ir Rūtų gatves, tačiau prašymą išnagrinėjusi Saugaus eismo komisija ir Aplinkos ir plėtros komitetas jį atmetė.
„Kai buvo įrengtas Rūtų – Gardino – Pulko gatvių žiedas pagalvojome, kad būtų lengva į Rūtų gatvę padaryti įvažiavimą iš Kepyklos gatvės. Manau, sujungus šias gatves sumažėtų srautas Kepyklos gatvėje, galėtų važiuoti lengvasis transportas”,- sako miesteliui atstovaujantis Rimas Švedkauskas.
Tiesa, verslininkų siūlomu atveju tektų koreguoti judėjimą Sveikatingumo take. Saugaus eismo komisijos narys Ramūnas Masiulionis mano, kad sprendimo reikia ieškoti nekertant Sveikatingumo tako. Juk dviratininkams, pėstiesiems ir taip dažnai tenka stoti, dviratę transporto priemonę vesti ar nešti per taką kertančius kelius. Tai ir buvo viena priežasčių, dėl kurių verslininkų prašymas sujungti Kepyklos ir Rūtų gatves buvo atmestas.
R. Švedkausko nuomone, tai yra silpnas argumentas, mat, pavyzdžiui, Laisvės alėja Kaune – dar labiau „sukarpyta“.
Kepyklos gatvėje veikia dešimtys įmonių, bet miesto administracija, verslo ir paslaugų miestelio vadovo teigimu, nesirūpina vietos verslu.
„Ilgą laiką neturėjome charizmatiško vicemero. Ateina, išardo verslo koordinavimo tarybą, tai – vieno vicemero žygdarbis, kitas su kuprine vaikšto ir nesugeba ateiti į pramoninį rajoną. Yra problema, bet vieni ieško, kaip išspręsti, kiti … kaip nespręsti“, – vaizdingai situaciją apibūdina R. Švedkauskas. Jo atstovaujamų verslininkų manymu, situacija dar labiau pablogėjo, kai praėjusių metų rugsėjo mėnesį prasidėjo Ulonų gatvės žiedo įrengimo darbai, dėl to Kepyklos gatvėje buvo pastatytas kelio ženklas, draudžiantis sukti į kairę, todėl sunkiasvoris transportas priverstas į Vilnių važiuoti Simno – Seirijų žiedu ir tada grįžti atgal.
Dešimtmetį užsitęsusi Kepyklos g. verslininkų „tampymasis“ su Alytaus miesto savivaldybe, panašu, dar nesibaigė. R. Švedkauskas tvirtina ruošiantis dar vieną prašymą. Tik šįsyk – jau be siūlymo, tik su prašymu spręsti problemą.
Tuo tarpu Saugaus eismo komisijos atstovas R. Masiulionis siūlo neskubėti. Gali būti, kad situacija pasikeis, kai šalia Šv. Benedikto gimnazijos, Sudvajų gatvėje, bus įrengta žiedinė sankryža, kelias tvarkomas ir Santaikos gatvėje.
Dar vienas atsakymas į verslininkų įvardijamą problemą galėtų būti eismo srautų matavimai Kepyklos gatvėje, po jų paaiškėtų, ar VšĮ „Kepyklos g. prekybos ir paslaugų miestelio“ problema išties yra ir ar ji gali būti sprendžiama alytiškių ir miesto svečių, besinaudojančiųjų Sveikatingumo taku, sąskaita.