Tobula pakuotė egzistuoja. Ir šiandien sužinosite, ką galite padaryti, kad įsitikintumėte, jog jūsų pakuotė yra vietoje. Visi suprantame apie ženklinimo svarbą ir apie tai, kaip pritaikyta pakuotė gali padėti sukurti prekės ženklą, kuris atlaikytų laiko išbandymą. Šį kartą mes sutelksime dėmesį į konkrečius veiksmus, kuriuos galite atlikti, kad sukurtumėte tobulą bet kurio produkto pakuotę. Geros naujienos? Visos idėjos yra įgyvendinamos ir jums nekainuos daug pinigų! Pamatysite, kad tobula pakuotė slypi mažose detalėse.
Tobula pakuotė – ką turėtumėte žinoti prieš pradėdami kurti
Žinokite savo tikslinę rinką. Tobula pakuotė ir ženklinimas toks kaip – lipnios etiketės, kalba jūsų tikslinei rinkai. Kitaip tariant, jūs turite geriau nei bet kas kitas žinoti savo klientų poreikius ir norus.
Ar jūsų produktai yra skirti aukštesnės klasės moterims?
Jūsų pakuotė ir tai, kas ant jos yra, turėtų atitikti šios grupės ypatybes. Galbūt galite galvoti apie prabangią dėžutę su auksine folija arba klasikinę, paprastą dėžutę su serijinėmis raidėmis.
Ar jūsų produktas skirtas padėti jaunoms moterims ir vyrams, nuotykių ieškančioms moterims?
Tada jūsų dėžutė turėtų atspindėti jūsų tikslinės rinkos gyvenimo būdą ir juos dominančius dalykus. Tas pats pasakytina ir apie pakuotės vaizdo suderinimą su parduodamu produktu. Jei parduodate vaisinius, tropinius kvepalus, pakuotė būtų aktualesnė, jei ji būtų spalvinga. Jei kvepalai yra aukštos klasės kvapas, skirtas ypatingoms progoms ar raudonojo kilimo renginiams, žaisminga išvaizda nebūtų tokia aktuali.
Žinokite savo konkurentus
Kaip minėta anksčiau, konkurentų pažinimas yra svarbi galvosūkio dalis. Kaip konkurentai pristato savo gaminius? Galbūt jų pakuotė nėra labai aiški ir paprasta? O gal tai paprasta ir neįspūdinga? Jei visi jūsų nišoje esantys produktai yra supakuoti į baltas dėžutes su paprasta grafika, galbūt galite galvoti apie labai spalvingą vaizdą arba prabangų juodos ir auksinės spalvos vaizdą, kuris būtų drąsus ir stiprus. Ar yra ką nors, ką galite pabrėžti savo pakuotėje, kad jūsų prekės ženklas turėtų papildomo pranašumo? Žinoma, turėsite įsitikinti, kad demonstruojate savo stipriąsias puses etišku ir moraliniu būdu.