Beveik trečdaliu – tiek Lietuvoje išaugo greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai – 47 mln. 100 tūkst. eurų 2022 m. palyginus su 36 mln. 600 tūkst. Eur 2021 m.
Tai – didžiausi pardavimai ir sparčiausias jų augimas iš visų Baltijos šalių, kur dėl skanaus maisto, trumpo laukimo laiko, maisto pateikimo ir kainų labiausiai „Hesburger“ vertina staiga išalkę (39 proc.), eidami pavalgyti su šeima (34 proc.), praleisti laiką su draugais (28 proc.), per pietų pertrauką (23 proc.), vakarieniauti (20 proc.) ar pusryčiauti (10 proc.) besirenkantys valgytojai.
Praėjusiais metais „Hesburger“ atidarė naują restoraną Druskininkuose, į kurio statybas buvo investuota 1,4 mln. eurų, sukurta 20 naujų darbo vietų.
50 tūkst. eurų praėjusiais metais buvo skirta ir prie Alytaus esančio „Hesburger“ restorano renovacijai.
Kaip Alytausgidas.lt naujienų portalą informavo „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela, „Hesburger“ restoranas prie Alytaus buvo renovuotas pagal naują dizainą 2022 m. gegužę, jame dabar dirba 15 darbuotojų.
Dar daugiau, 20 darbuotojų, dirba pernai Druskininkuose atidarytame „Hesburgeryje“. Pastatyti šį restoraną kurorte kainavo 1 mln. 400 tūkst. eurų.
Pasak I. Salmelos, tinklas yra patenkintas rezultatais tiek Alytaus, tiek Druskininkų restoranuose – jie yra populiarūs.
„Socio Uuringukeskus“ apklausos duomenimis, labiausiai Lietuvos gyventojai vertina „Hesburger“ tinkle siūlomo maisto skonį (67 proc.), trumpą laukimo laiką, tinkamą maisto pateikimą (švarą, laikymą) ir kainas (po 64 proc.).