Vilnius, nepasimokęs iš, regis, labiau skandalingos, užgaulios, nei paveikios Vilniaus Gedimino technikos universtiteto kampanijos „Vilnius Tech“ Kaune, panašiu kone patyčių stiliumi šįkart nusitaikė į Lietuvos kurortus.

„Birštonas. Nes po tiek gastronomijos Vilniuje reikės mineralinio vandens dietos“, – skelbia sostinės savivaldybė, dar keistesnį žodžių rinkinį nutaikiusi į kitą Dzūkijos kurortą – „Druskininkai. Nes po tiek re(n)ginių Vilniuje norėsis tik žiūrėti pro masažo stalo skylę“.
Dzūkijos kurortai, savivaldybės į daugiau nei dviprasmišką vilniečių kampaniją oficialiai dar nesureagavo, o Palangos meras į sostinės komunikacines improvizacijas pažvelgė praktiškai – už reklamą („Palanga. Nes Vilniaus sukeltas įspūdžių audras numalšins tik rami jūra“) padėkojo viešai.
„Neringa. Nes po tiek kilometrų naujai atrasto Vilniaus norėsis tik išsitiesti smėlyje“ – tokiais ir jau minėtais užrašais Vilnius ėmėsi pakankamai ironiško kurortų „neratyvo“.
Tokiu itin specifiniu Lietuvos kurortų garsinimu Vilnius skelbia 2021-ųjų vasaros turizmo sezono šūkį – „Poilsis, po kurio reikės pailsėti”, šalia pagrindinių šalies kurortų reklamuodamas ir savo Valakampius bei Žirmūnų paplūdimį.

„… Pavarkite Vilniuje nuo kultūros, nuo renginių, nuo įspūdžių, nuo maisto skonių. O tada – pirmyn atgauti jėgų į puikius lietuviškus kurortus“, – kampanijos pristatyme kalbėjo Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Sostinės vasaros kampaniją, panašu, siekiančią skatinti atvykstamąjį turizmą, o taip pat, matyt, ir mėginančią sulaikyti iš Vilniaus į kurortus išvykstančius gyventojus, įgyvendina viešoji įstaiga „Go Vilnius“ (buvęs Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras), kur dabar dirba 50 darbuotojų. Tarp įstaigos paslaugų naudotojų anksčiau yra buvę Anykščių, Nidos kurortai, taip pat Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras, o tarp didžiausią sumą sumokėjusių pirkėjų minima ir Laikinosios sostinės populiarinimu užsiimanti viešoji įstaiga „Kaunas in“.
PAPILDYTA
Vilniaus miesto vasaros kampaniją mūsų portalui sutiko pakomentuoti Druskininkų savivaldybės vadovas.
„Ačiū Vilniui už reklamą. Kviečiame visus atvykti į Druskininkus – iškeiskite įkaitusį asfaltą į nuostabią Druskininkų gamtą, įdomias ir aktyvias pramogas, įtraukiančius renginius, malonias sveikatinimo ir unikalias SPA procedūras bei nepakartojamą relaksą“, – sakė Druskininkų meras Ričardas Malinauskas.