Šiandien uždarytas eismas ties geležinkelio viaduku Naujojoje gatvėje. Prasidėjo viaduko demontavimas ir kelio dalies, jungiančios jau išplatintą gatvę, darbai.
Paskutinė trijų šimtų metrų Naujosios g. atkarpa užbaigs beveik du dešimtmečius vykusį pagrindinės Alytaus gatvės platinimą.
Eismas, kol vyksta viaduko rekonstrukcijos darbai, nukreiptas Pramonės gatve arba Užubalių kaimu.
Pasak Alytaus miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjos pavaduotojo Sigito Stumbro, ar bus pratęstas draudimas važiuoti šia atkarpa paaiškės gegužės mėnesio pabaigoje, kai bus užkeltas tiltas ir atlikti bandymai. Esą gali, būti, kad visiškai uždaryti eismą neteks, bet ribojimai galimi.
Atkarpa su geležinkelio bėgiais virš kelio buvo tapusi ir nesusikalbėjimo tarp valdiškų įstaigų pavyzdžiu. 2016 metų gegužės mėnesį VĮ „Lietuvos geležinkeliai” pradėjo viaduko kapitalinį remontą, Alytaus miesto savivaldybės planuose buvo išplatinti Naująją gatvę.
Susiaurėjimas ties viaduku netenkino miesto savivaldybės, bet „Lietuvos geležinkeliai” vis tiek sutvarkė savo turtą. Praėjus penkeriems metams tiltą vėl teks išmontuoti, tik šį kartą – jau ir išplatinti.
Kompromisą pavyko pasiekti praėjusių metų spalį, kai Alytaus miesto savivaldybėje buvo pasirašyta trišalė sutartis su „Lietuvos geležinkelių” dukterine įmone AB „LTG Infra”, LR Susisiekimo ministerija ir darbus vykdysiančia UAB „Alkesta”.
Alytaus viaduko išplatinimas „Lietuvos geležinkeliams“ kainuos 1,7 mln. eurų. Trijų šimtų metrų atkarpos sujungimas bus Alytaus miesto savivaldybės rūpestis.
Darbai atsieis apie 0,8 mln. eurų. Alytaus miesto savivaldybės prašymu iš Kelių fondo rezervo lėšų skirti 505 tūkstančiai eurų projekto baigimui.
Leidimas eismo ribojimui ties viaduku baigiasi gegužės 27 dieną. Tiesa, svarbioje miesto eismo arterijoje darbus vykdanti „Alkesta“ prašė uždaryti ne tik iki vasaros pradžios, bet ir ilgesniam laikotarpiui, tačiau tam nebuvo pritarta. Ar taip ir bus, o eismas bus atnaujintas laiku, pamatysime gegužės mėnesio pabaigoje.