Sako Baranauskas mes ne prie ko, tai o kas iniciatorius buvo teritorijos išplėtimo 2012 metais. Ten vertingas paveldosauginiu aspektų tik aikštė ir šiek tiek teritorijos prie bažnyčios daugiau kiek buvo atlikta kasinėjimų nieko nerado ir neras. Tai gal pagaliau atstatikyte kultūros paveldo ribas iki 2012 metu buvusias. Atsirado saugotojai vidurį miesto kultūros paveldo pastatus darko kuriu išvaizda architektūriniai elementai paveldosauginiai ir KPD nemotais. O va kad kasinėjimus daryti pirmame Alytuje be reikalo tai oi kaip svarbų. Per tuos 11 metu kiek archeologinių tyrinėjimų atliko ir ką rado o gi nieko. Tai kodėl žmonės turi už savo pinigus daryti tuos kasinėjimus tegul daro Baranauskas už savo norėjo saugomos teritorijos tegul ir daro pats. Kaip visada ant eilinio piliečio našta uždedama.
iš panašių kontorų vyt lauk. Ką jie saugo ir ką gina? Kabinėjas dėl niekalų, kur rimti reikalai – skambutis ir kaip pelės tyli ir vykdo kas liepta. Va ir visas jų principingumas po šluota ar šiūkšlinėj…
Sako Baranauskas mes ne prie ko, tai o kas iniciatorius buvo teritorijos išplėtimo 2012 metais. Ten vertingas paveldosauginiu aspektų tik aikštė ir šiek tiek teritorijos prie bažnyčios daugiau kiek buvo atlikta kasinėjimų nieko nerado ir neras. Tai gal pagaliau atstatikyte kultūros paveldo ribas iki 2012 metu buvusias. Atsirado saugotojai vidurį miesto kultūros paveldo pastatus darko kuriu išvaizda architektūriniai elementai paveldosauginiai ir KPD nemotais. O va kad kasinėjimus daryti pirmame Alytuje be reikalo tai oi kaip svarbų. Per tuos 11 metu kiek archeologinių tyrinėjimų atliko ir ką rado o gi nieko. Tai kodėl žmonės turi už savo pinigus daryti tuos kasinėjimus tegul daro Baranauskas už savo norėjo saugomos teritorijos tegul ir daro pats. Kaip visada ant eilinio piliečio našta uždedama.
iš panašių kontorų vyt lauk. Ką jie saugo ir ką gina? Kabinėjas dėl niekalų, kur rimti reikalai – skambutis ir kaip pelės tyli ir vykdo kas liepta. Va ir visas jų principingumas po šluota ar šiūkšlinėj…
Kaip su Daugų Salos senovės gyvenviete, kaip paveldo objektu?