2 c Alytus
Pirmadienis, Gruodžio 10d.
VideoreportažaiAlytusTransportas
2018 Lapkričio 23d.
6

Oficialu: autobusų stotį valdanti „Kautra“ alytiškius vežios ir mieste (VIDEOĮRAŠAS. ATNAUJINTA)

titleNuotraukų galerija

Alytaus miesto savivaldybė pasirašė sutartį su bendrove „Kautra“. Ji tapo keleivių pervežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais konkurso laimėtoja.

Konkurse taip pat dalyvavo „Busturas“ su alytiškių Mildos ir Petro Čyžių įmone „Milčija” ir bendrovė „Transrevis“, kurios savininkė - Latvijos įmonė „Rigas mikroautobusu satiksme“, o jų partneriu Alytuje ketino tapti iki šiol didžiausias miesto keleivių vežėjas „Multivanas“.

Kauno apygardos teismui netenkinus UAB „Transrevis"  prašymo taikyti laikinąsias apsaugos priemones, naujo konkurso Alytaus miesto savivaldybė neskelbs, todėl pasirašė keleivių pervežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais paslaugų sutartį.

Naują Dzūkijos sostinės vežėją susaistė ir dar viena sutarts su miesto savivaldybe – dėl viešojo transporto informacinės sistemos nuomos paslaugų teikimo.

Alytaus miesto viešojo transporto paslaugų teikėjas įsipareigojo keleivius vežti 32 žemagrindžiais autobusais: 27-iais mažesniais M2 klasės ir 5 didesnės talpos M3 klasės.

„Kautrai“ Alytus – gerai pažįstamas, bendrovė jau dešimt metų čia valdo autobusų stotį, šalia kurios anksčiau ir veikė miesto autobusų parkas.
Iki „Kautros“ atėjimą ir Dzūkijos sostinės viešojo transporto sektorių alytiškius ir svečius miesto maršrutais vežiojo vietos vežėjai, o be minėto „Multivano“ – ir daugiau įmonių, su kuriomis penkiametės sutartys buvo pasibaigę praėjusių metų gruodį. Nors sutartis ir buvo pasibaigusi, alytiškiai vežėjai paslaugas beveik metus papildomai teikė miesto savivaldybės prašymu.

Po ilgų teismų ir vis naujai skelbtų konkursų maratono „Kautra“ tapo viešojo transporto konkurso laimėtoja ir Alytaus gatves ketina išvažiuoti artimiausiu metu.

Su „Kautros“ atėjimu Alytaus mieste, kaip ir Druskininkuose, kur dirba ta pati bendrovė, planuojami mėnesio, o taip pat elektroniniai bilietai, o pagrindinėse stotelėse atsiras švieslentės su tiksliais atvažiuojančių autobusų atvykimo laikais.

ATNAUJINTA

Miesto meras Vytautas Grigaravičius pasidžiaugė, kad tai istorinis įvykis - Alytaus viešasis transportas pereina į kitą lygį.

Pasak įmonės konkurso laimėtojos vadovo Lino Skardžiuko, nauji autobusai į Dzūkijos sostinės gatves išvažiuos iki Šv. Kalėdų. Tai bus 27 nauji žemagrindžiai „Mercedes Benz Sprinter“ ir 5 - didesni, 9 metrų ilgio „Temsa” MD9 LE su 30 sėdimų bei 33 stovimomis vietomis.

Visus autobusus vairuos vietiniai vairuotojai, dirbsiantys su uniformomis ir pagal kokybės standartus.

Dar vienos šventinės dovanos alytiškiai turėtų sulaukti prieš Velykas, iki to laiko Alytuje bus elektroninio bilieto sistema.

Alytaus miesto savivaldybei darbe su naujuoju vežėju atstovaus vietos biudžeto įstaiga „Alytaus infrastruktūra“, kuri ir iki šiol prižiūrėjo viešojo transporto maršrutus.

„Kautra“ Alytuje vykdys ne tik nuotolinę autobusų grafiko priežiūrą, tačiau ir pajamų kontrolę, tam bus naudojama elektroninė keleivių skaičiuoklė, į kuriuos, esant reikalui, operatyviai reaguos įmonės kontrolieriai.

„Mes turėjome skaidrų konkursą ir gavome geriausią pasiūlymą už geriausią kainą“, - kalbėjo vicemeras Tautvydas Tamulevičius, leidęs sau spėti, kad situacija, kurią Alytus viešojo transporto sektoriuje turi dabar, pasimirš greitai.

Pradinė viešojo transporto paslaugos pirkimo kaina 7-erių metų laikotarpiui (su galimybe pratęsti iki 10 m.) buvo numatyta 23 mln. 400 tūkst. eurų, o paslaugą pavyko nupirkti už 16 mln. 743 tūkst. Eur be PVM. Viešojo transporto paslaugų vertė dešimčiai metų savivaldybei turės kainuoti per 18 mln eurų, o technologinių sistemų paslaugų įdiegimas ir priežiūra – 1,4 mln Eur.

VšĮ „Alytaus infrastruktūra“  viešojo transporto administravimo skyriaus vadovė Diana Klimenkienė įvardijo tai, kad maršrutai nuošiol pasieks ir Gardino, Kauno ir Vilties g.

Pradiniame etape  per 4 mėnesius bus įrengtos 9 švieslentės pagrindinėse Alytaus miesto stotelėse.

Iki „Kautros“ įvažiavimo į Dzūkijos sostinės gatves padalinyje, kuriam vadovauja Gražina Čepukaitienė, dirbo 64 darbuotojai.

Laimėjusi miesto savivaldybės viešojo transporto konkursą Alytuje bendrovė norėtų įdarbinti dar tiek pat vairuotojų ir kitų specialistų.

SPAUDOS KONFERENCIJOS TIESIOGINĖS VIDEOTRANSLIACIJOS ĮRAŠAS:

Fotogalerija


Naujausios žinios

Komentarai

6
asta 2018-11-24
c a u t r o s K U R V O M siaulau S T O T Y p i a r c i a l t , y B A L B I E RR A ,
Marytė2018-11-24
Darant tokius sprendimus, kažkas turėtų prisiimti ir asmeninę arba partinę atsakomybę. O dabar viskas paprasta. Atvedžiau investuotojus (gali būti atvejų, kad ir ne visai skaidriai), o ryt išvažiuoju į svietą savais keliais. Panaši situacija yra ne viena. Mus, runkelius, jau mausto kaip ti nori ir kas tik netingi. Įdomu, iš liturginio miego kada nors prabusime ar ne? Ko mums dar reikėtų, kad atsimerktume? Jau vaikus atiminėja iš lietuvių, o mums p....xui. Kas per tauta..... Bet grįžkime į Alytų. Kadencija baigiasi, tik vienas S. Leonavičius atkakliausiai kovojo už alytiškių interesus. Ar mes jį palaikėme? Ar ėjome į susitikimus Savivaldybėje..? .... ateidavo 200 žmonių iš penkiasdešimt tūkstantinio miesto. Artėja nauji rinkimai, ką rinksime? Įdomi situacija. Tiksliau, graudu, bet... jeigu runkelio prigimtis yra supūti žemėje, jis niekada neskraidys.
PAGALIAU2018-11-23
kiek tai kainuos miestui?
ir manau kitais metai brangs bilietai
Nusiplausim gėdą2018-11-23
pagaliau
o-2018-11-23
Pagaliau, sveikinu..........
Žiūrovas2018-11-23
Šaunu, kad buvo galima stebėt gyvai. Dar padarykit, kad konferencijų metu ir klausimus žiūrovai galėtų užduoti.

Šią savaitę Dzūkijoje

  • Pats geriausias šou
  • KOSTAS SMORIGINAS TRIO. GERIAUSIŲ DAINŲ KONCERTAS