Alytuje apdovanoti „Verslumo manijos“ konkurso laimėtojai. Didžiausią paramą – 8 tūkstančius eurų – verslo plėtros kategorijoje iškovojo prekės ženklas „Viecinis“.
„Viecinis“ – aprangos ir suvenyrų linija, sukurta tikriems Alytaus istorijos mylėtojams. Prekės ženklas pristato pirmuosius produktus.
Tai – džemperis su „Jaunystės“ skulptūros, esančios ant „pieninės“ kalno, atvaizdu bei užrašu „Cik vieciniai žino“, marškinėliai su žodžiais „Nežinau, kų tu cia dzirbi, bet cekava“, kepurėlė su stilizuotu Alytaus miesto herbo simboliu (balta rože) ir užrašu „Kožnų dzien“ bei dovanų krepšys su ženklu „Viecinis“.
„Viecinį“ konkursui pateikė Alytuje registruota mažoji bendrija „Grafika tau“, socialinėje erdvėje taip pat prisistatanti „Dizartum“ pavadinimu.
Verslo plėtros kategorijoje dėl pagrindinio prizo taip pat kovojo tokie produktai, kaip kompozitiniai lankai (MB „Arcmedis“), inovatyvūs medžio gaminiai (MB „Medis kitaip“), mobili aplikacija (MB „Savitarnos sprendimai“), elektrinių transporto priemonių parkas (MB „Sumani studija“), valandinė vaikų auklė (VšĮ „Spalvinga vaikystė“), elektriniai „scooteriai“ (IĮ „Spaudos valdovai“), mediniai vairai (UAB „Medvaira“), gaminiai iš poliuretano (MB „Bizas“) ir senelių „darželis“ (VšĮ „Gerumo skraistė“).
Verslo pradžios kategorijoje varžėsi „SOS“ pakabutis (Neringa Nemeikštytė), vienetiniai rankų darbo siuviniai (Gintarė Tamulionytė), išskirtinės reklamos ant pastatų paslaugos (Dainius Mereškevičius), batutų parkas (Vaidota Česnulevičiūtė), rankų darbo kvapai (Neda Karalevičiūtė), privatus darželis (Rosita Karkauskaitė), vizuali informacija lazerių projektoriais (Gintautas Stonys), mobilus ekologiškas valymas (Augustinas Bruožys), išskirtiniai mezginiai (Jolanta Arštikaitienė), nestandartinės foto paslaugos (Ieva Jurčiukonytė, Gintarė Kazlauskaitė).