Tarsi atliepdami Lietuvą užvaldančioms antialkoholinėms tendencijoms, vyndariai neatsilieka nuo pirkėjų noro vartoti alkoholinio neturinčius gėrimus ir juos sėkmingai parduoda. Pirmojo lietuviško nealkoholinio putojančio vyno, prekyboje pasirodžiusio 2015 metų birželį, pardavimai rekordiškai auga.
„Kurdami „Alitos“ nealkoholinį putojantį vyną turėjome labai aiškų tikslą – vartotojams pasiūlyti aukštos kokybės ir puikių skoninių savybių gėrimą. Analizuodami pasaulines tendencijas tikėjomės, kad nealkoholinė gėrimo versija ir Lietuvoje ras savo auditoriją, tačiau rezultatai viršijo mūsų lūkesčius“, – sako „Alitos“ produktų kokybės ir vystymo skyriaus vadovė Rasa Urmanavičienė.
Remiantis rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, šiuo metu nealkoholinis putojantis gazuotas vynas „Alita“ užima beveik pusę Lietuvos nealkoholinių vynų rinkos (49 proc.). Pernai šis vynas Lietuvoje buvo pats populiariausias iš visų nealkoholinių vynų ir kategorijoje išlaiko lyderio poziciją iki šiol.
Alytaus putojančio vyno gamyklos meistrai sako, kad nealkoholinio putojančio vyno gamyba reikalauja ne mažiau žinių ir meistriškumo negu tradicinio putojančio vyno. Sumanymą Lietuvoje gaminti putojantį nealkoholinį vyną technologų komanda brandino ne vienerius metus.
„Mūsų meistrai ne kartą lankėsi ir konsultavosi su Italijos, Prancūzijos, Ispanijos vyndariais ir vynuogių augintojais. Po ilgų paieškų lietuviško nealkoholinio putojančio vyno gamybai pasirinkome baltųjų vynuogių Airén vyną iš Ispanijos Mursijos regiono“, – sako R. Urmanavičienė.