„E&A“ drabužių parduotuvių tinklas Lietuvos rinkoje sėkmingai dirba jau dešimtus metus (lapkričio mėnesį įmonė minės savo veiklos dešimtmetį), o šešerius iš jų − ir Alytuje, kur parduotuvės kolektyvas savo klientes sukvietė į išskirtinį naujos rudens kolekcijos pristatymo vakarėlį, kuriame šampanas, stiliaus konsultacijos, loterija, nuolaidos bei individualus dėmesys kiekvienai klientei.
Apie įmonės veiklą ir naujoves joje kalbėsime su drabužių parduotuvių tinklų „E&A“ ir „Fame“ vadove Sandra Neveroviene
– „E&A“ Alytuje gyvuoja nuo 2010-ųjų – kas pasikeitė pačioje įmonės veikloje?
– Mūsų įmonė plečiasi, kitais metais ketiname atidaryti naujų parduotuvių, šalia klientų jau pamėgtų skandinaviškų ir itališkų prekinių ženklų, pradėjome prekiauti naujais pasaulinio lygio prekiniais ženklais „Only“ ir „Object“. Alytiškiams jau nebereikės vykti į kitus miestus norint įsigyti šių ženklų drabužių, jie tai galės padaryti čia – pas mus. Vienas svarbiausių mūsų siekių – kad mada būtų prieinama visiems, todėl ir drabužių kainos mūsų tinklo parduotuvėse yra patrauklios. Na, o didžiuosiuose šalies miestuose pradėsime prekiauti avalyne, jeigu prekyba pasiteisins, tai darysime ir kitur, tikimės, kad ateityje − ir Alytuje.
– Klientes sukvietėte į naujos rudens kolekcijos pristatymą. Atrodo, kad savo klientais rūpinatės ir mylite. Vadybininkės su klientais bendrauja betarpiškai, moterys čia jaučiasi kaip namuose – kokia jūsų paslaptis?
– Taip, pagrindinis „E&A“ parduotuvės siekis – kurti ryšį su klientu. Siekiame kuo artimiau susidraugauti su klientais, organizuojame naujų kolekcijų pristatymo vakarėlius, kuriuose įvaizdžio vadovė supažindina moteris su mados subtilybėmis ir naujausiomis tendencijomis. Jaukioje aplinkoje vaišinamės šampanu, fotografuojamės, diskutuojame, puošiamės, bendraujame.
Kadangi parduotuvės kūrėjai naujausias mados tendencijas kolekcijose interpretuoja originaliai ir kūrybingai, siūlome klientėms stiliaus sprendimus, stengiamės padėti įsigyti tokius drabužius, kurie ne tik puikiai tiks figūrai, bet ir tiks prie tų, jau esančių, moterų spintose. Mūsų vadybininkės nuolat kelia savo kvalifikaciją, yra konsultuojamos įvaizdžio vadovės, kitų ekspertų tam, kad klientui atvykus į parduotuvę galėtų jį konsultuoti tiek paskutinių mados tendencijų klausimais, tiek patarti kiekvienai moteriai asmeniškai, kokie drabužių siluetai jai tinka, parinkti tai, kas derės prie tų drabužių, kuriuos moterys jau turi ir dėvi. Mūsų parduotuvės Alytuje vadovė Gaila Kalvaitienė ir vadybininkė Loreta Pavilonytė-Krukonienė moka klientui kompetentingai parinkti tinkamus drabužių ansamblius skirtus tiek laisvalaikiui, darbo dienai, tiek ypatingai gyvenimo šventei.
Apie šio rudens tendencijas pasakoja „E&A“ ir „Fame“ įvaizdžio vadovė Kristina Žadeikaitė
– Kristina, pristatote du visiškai naujus prekės ženklus, ką pasiūlysite rudens-žiemos sezonui?
– Didžiuojamės sulaukę „Only“ prekinio ženklo, skirto mūsų laisvalaikiui. Tai – džinsai, odinės striukės, netradiciniai megztiniai, šalia to, ką turėjome elegantiško, tinkamo brandesnei moteriai, jungiame tai, kas patiks jaunimui. Formuodami naujausią kolekciją siekiame išlaikyti balansą tarp naujausių mados tendencijų bei privalomų turėti (angliškai – Must-Haves) drabužių. Dauguma produktų – tokie, kuriuos galima su daug kuo derinti, taip pat patogu ir praktiška pildant jau turimą garderobą ir formuojant jį ateityje. Kitas dalykas, kurį akcentuoju, ir kuris man labai svarbus − drabužiai, kuriuos galima nešioti keliais būdais. Pavyzdžiui – mūsų asortimente esančią kailinę liemenę galite nešioti ant golfo, marškinių ir ant madingos baikerio stiliaus striukės, baltus marškinius galime derinti prie sijono ir juos dėvėti darbo metu, o laisvalaikiu – su džinsais ir sportiniais bateliais. Mūsų spinta šį sezoną – praktiška, siluetai – platesni, platėjantys, todėl tiks bet kokios figūros moterims. Naujoje kolekcijoje vyrauja žemės spalvos: chaki, pilka, juoda, tamsiai mėlyna, garstyčių ir pelenų rožės spalva, kurią pati labai mėgstu, ši spalva – labai moteriška, tačiau jau šiek tiek šaltoka, nors labai elegantiška.
Šį rudenį madinga derinti prieštaringus dalykus, aš tai vadinu romantiška gotika: nėriniai puikiai dera su oda, elegantiškas stilius – su sportiniu ir pan. Odinių detalių mūsų asortimente – labai daug. Madingos ir „bomber“ stiliaus striukės, kurios rudeniop ilgėja, tačiau turime ir vieną naujieną − trumputę dirbtinio šilko pūko „bomber“ striukę, kuri – labai lengva, šilta ir kompaktiška bei parduodama su specialiu maišeliu, kuriame ją galima neštis, kai oras atšyla. Manau, kad toks pirkinys yra puiki investicija. Tuo tarpu „Object“ linija orientuota į rafinuotesnį jaunimą, ji pasižymi prabangesniais audiniais, siluetais. Tokiais ir panašiais pasiūlymais „E&A” ir „Fame“ tikisi orientuotis į dar platesnį klientų ratą.
Sezono naujovių ieškokite Rotušės aikštėje įsikūrusioje parduotuvėje „E&A”- čia rasite kompetentingą kolektyvą, kuris padės pasirinkti tai, kas naujoje kolekcijoje jums ne tik patinka, bet ir tinka!