Trečiadienis, rugsėjo 20, 2017
Pradžia Dzūkija Alytus Ulonų ir Santaikos gatvėse ketinama tiesti tylųjį asfaltą, miestas planuoja ir aplinkkelį

Ulonų ir Santaikos gatvėse ketinama tiesti tylųjį asfaltą, miestas planuoja ir aplinkkelį

1

Alytaus miesto Santaikos ir Ulonų gatvių būklė dėl sunkvežimių eismo nėra gera ir ji kasmet blogėja. Per parą pravažiuoja nuo 300 iki 600 taip vadinamų fūrų, kurios ne tik gadina miesto gatves, bet ir sukelia daug nepatogumų šiose gatvėse įsikūrusių individualių namų gyventojams.

„Daugelyje didmiesčių važiuoti miesto centu sunkvežimiams – draudžiama. Alytuje mes kol kas tą dar turim. Ulonų gatvę jau senai reikėjo remontuoti, aš manau tik laiko klausimas, kada bus uždraustas sunkvežimių eismas. Jeigu jūs paklaustumėt bet kurio šių gatvių namų gyventojo apie sunkvežimių eismą, jie pasakytų labai daug”,- sakė Alytaus senamiesčio bendruomenės narys Šarūnas Klėgeris.

Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava” atstovas Bronislavas Geležiūnas Alytausgidas.lt paaiškino, kodėl tiek daug sunkvežimių važiuoja pro Alytų. Lenkų ir baltarusių fūroms labiau apsimoka važiuoti į Lenkiją per Lietuvą, mat  į mūsų šalį galima įvažiuoti pilnais kuro bakais.

B. Geležiūnas mano, kad Lietuva jiems – tik pigi tranzito šalis. Sumokėję 11 eurų kelių mokestį sunkvežimiai per kelias valandas pravažiuoja Lietuvą net nesustodami,  gadina mūsų kelius, o naudos iš to nėra, mat nei degalinėse, nei maitinimo įstaigose vilkikai nesustoja.

Druskininkų savivaldybės Raigardo pasienio punkto paros pralaidumas – apie 600 sunkvežimių. Didžioji dalis jų važiuoja į Lenkiją ir Baltarusiją  pro Dzūkijos sostinę  ir čia sukelia nemažai rūpesčių. Visi prisimena situaciją, kai sausio pradžioje pasnigus sunkvežimiai nesugebėjo užvažiuoti į Santaikos gatvės kalną. Dėl to buvo paraližiuotas eismas šiose gatvėse. Anot „Linavos”  ir Alytaus senamiesčio bendruomenės atstovų atėjo metas imtis veiksmų. Su tuo sutinka ir Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojas Tautvydas Tamulevičius.

„Alytus neturi nė vieno valstybinės reikšmės magistralinio  kelio, nors pro miestą važiuoja šimtai užsieniečių sunkvežimių. Valstybė turi prisidėti prie šios atkarpos atnaujinimo  darbų, tik savivaldybei tai būtų per didelė našta”,- sako T. Tamulevičius, minėtoms gatvėms siūlantis „tylųjį” asfaltą.

Dar šiemet planuojama atlikti Ulonų ir Santaikos gatvių projektavimo darbus ir čia imtis „tyliojo” asfalto tiesimo iškart po to, kai tik bus baigta Naujosios g. rekonstrukcija. Savivaldybės planuose yra dar vienas svarbus projektas – aplinkkelis (kelias  nuo Tūkstantmečio tilto per Pramonės rajoną Kauno link) kuris, kaip  tikimasi, sumažins eismą Putinų mikrorajone , o taip pat ir perims sunkvežimių srautą iš Santaikos bei Ulonų gatvių.

 

1 komentaras

PALIK KOMENTARĄ

Please enter your comment!
Please enter your name here