Naujai įrengtos vidutinio greičio matavimo (VGM) sistemos rodo teigiamus pokyčius.
Rezultatai gauti įvertinus statistinius duomenis, gautus iš daugiau nei pusšimčio ruožų, kuriuose praėjusiais metais įdiegtos sistemos.
Pavyzdžiui, kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ruože nuo 102 km iki 121,34 km per 2016–2020 m. sužeisti 19 ir vienas žuvęs eismo dalyvis. Po sistemos įrengimo – nė vieno žuvusio ir sužeisto.
Kitas pvz., kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruože nuo 26,27 km iki 40,21 km per 2016–2020 m. sužeisti 10, žuvo 4 eismo dalyviai. Po sistemos įrengimo – 1 sužeistas ir nė vieno žuvusio.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruože nuo 12,78 km iki 28,39 km 2016–2020 m. eismo įvykių metu sužeisti 25, žuvo 2 eismo dalyviai. Po sistemos įrengimo 2021 m. šiame ruože – vienas sužeistas ir nė vieno žuvusio.
Statistiškai vertinant 56 ruožus, kur buvo įrengtos sistemos, nukentėjusiųjų skaičius vien per vienerius metus sumažėjo maždaug 70 procentų.
Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai, įrengti 81 kelio ruože, ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą. Šiais metais valstybinės reikšmės keliuose Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu baigiamos rengti ir pradės veikti dar 50 VGM sistemų (100 įrenginių).