Rinka kardinaliai keičiasi, o tai atsispindi naujuose įpročiuose, poreikiais, norais, bendravimo ir vartojimo būdais. Skaitmenizavimas leidžia įmonėms pagerinti savo veiklą, padidinti našumą ir patekti į naujas rinkas.
Skaitmeninė revoliucija keičia pasaulį daugeliu aspektų, o šiuolaikinės technologijos keičia mūsų bendravimo, bendravimo ir produktų bei paslaugų vartojimo būdus. Įmonės, nepaisant jų dydžio ar pramonės, turi būti pasirengusios patenkinti savo naujų klientų poreikius ir poreikius. Technologijos ir skaitmeninimas atvėrė naujas galimybes tobulinti gamybos procesus, pozicionuoti save rinkoje ir bendrauti su klientais.
Kas yra skaitmeninio verslo transformacija? Skaitmeninio verslo transformacija neapima didesnio skaitmeninio buvimo; tai transformacijos procesas, turintis įtakos visoms įmonės sritims ir lygiams ir reikalaujantis strateginio planavimo siekiant geresnių rezultatų. Skaitmeninio verslo transformacija gali būti lėtas procesas, kuris, kad būtų prasmingas, turi optimizuoti produktyvumą.
Prieš pradedant skaitmeninimo procesą, labai svarbu nustatyti savo tikslus, ką daro jūsų konkurentai ir kaip skaitmeninimas gali pagerinti jūsų santykius su vartotojais. Kodėl turėtumėte priimti skaitmeninio verslo transformaciją? Padidinti produktyvumą. Verslo skaitmeninimas leidžia geriau įvertinti visus gamybos procesus, intensyviai analizuoti kiekvieną žingsnį ir tiksliai nustatyti problemas, neatitikimus ir iššūkius. Dokumentų skaitmeninimas ir erdvės bei laiko barjerų nykimas lėmė išteklių optimizavimą ir gamybos bei komercializavimo procesų racionalizavimą. Skaitmeninimas leidžia verslui būti efektyvesniam. Remiantis tarptautinio lygio paskelbtu tyrimu įmonės, kurios priėmė skaitmeninimą, savo efektyvumą padidino 39%.
Sumažinti veiklos išlaidas. Verslo skaitmeninimas sumažina veiklos sąnaudas iki 20% ir padidina efektyvumą. Tai taip pat leidžia efektyviai valdyti išlaidas, o tai reiškia efektyvesnę gamybos ir pardavimo procesų kontrolę. Skaitmeninimas taip pat leidžia įmonėms kurti naujus verslo modelius ir pajamų šaltinius. Gerinti klientų patirtį. Kitas verslo skaitmeninimo privalumas yra tai, kad jis padeda teikti geresnę klientų patirtį ir gerina bendravimą su klientais.
Skaitmeninimas sukuria glaudesnį ryšį su klientais ir būsimais klientais bei sukuria jiems pridėtinę vertę. Tai taip pat leidžia naudoti naujus pardavimo kanalus, tokius kaip elektroninė prekyba ar socialinės žiniasklaidos tinklai. Vien tik internetinės svetainės kūrimas leidžia jūsų įmonei būti rinkoje 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.