„Swedbank“ padalinys Alytuje persikėlė iš buvusių Taupomojo banko patalpų, S. Dariaus ir S. Girėno g. 13, į toje pačioje gatvėje esantį pastatą nr. 9. Šis statinys miesto centre prieš keletą išdygo tarp „Nemuno“ prekybos centro ir naujosios „Lietuvos draudimo“ būstinės.
Bendras banko naujame pastate nuomojamas plotas užima apie 500 kv. m., čia iš viso įrengta daugiau kaip 20 darbo vietų.
Naujose „Swedbank“ patalpose S. Dariaus ir S. Girėno g. 9 dirbs šešių darbuotojų komandos. Čia veiks Alytaus klientų aptarnavimo centras, konsultacijų, verslo bankininkystės, klientų pažinimo ir kiti skyriai.
Klientų aptarnavimo centre įrengtos darbo vietos darbui su grynųjų pinigų operacijomis ir be jų, klientų pasitikimo erdvė, internetinės bankininkystės savitarnos erdvė, konsultantų kabinetai, susitikimų salės. Darbuotojai naudosis virtuvėlėmis ir poilsio erdve.
Visą parą prieinamoje savitarnos erdvėje įrengti du universalūs bankomatai ir interneto banko terminalas.
- Į padalinio Alytuje naujų patalpų įrengimą „Swedbank“ skelbia investavęs daugiau kaip pusę milijono eurų.
„Atkreipiame dėmesį, kad banko padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai, tą galima padaryti interneto banke“, – klientus perspėja „Swedbank“. Padalinio Alytuje darbo laikas pirmadieniais–ketvirtadieniais – 9–18 val., penktadieniais – 9–17 val.
PAPILDYTA
Kaip Alytaugidas.lt jau skelbė anksčiau, į Alytaus padalinyje laukiami ne tik vietos klientai, tačiau ir iš Lazdijų, kur „Swedbanko“ neliks jau šiemet.
ATNAUJINTA
Publikaciją papildome atsakymais į mūsų ir skaitytojų klausimus.
Atsakymus pateikė „Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius.
– Kiek darbuotojų persikėlė į naujas patalpas?
– Alytuje persikėlė 21, ateityje darbuotojų skaičius planuojame papildyti dar 3.
– Kaip planuojate panaudoti senas patalpas?
– Senąsias padalinio patalpas ketinama parduoti, tačiau kol pardavimo procesas nėra baigtas.
– Skaitytojai komentuoja, kad pandemija baigėsi, o į banką laisvai neužeisi, reikia registruotis iš anksto, kodėl?
– Esant neatidėliotinai svarbioms priežastims, dėl kurių klientas negali registruotis ir laukti vizito, kiekvieną situaciją vertiname individualiai ir stengiamės kaip galima greičiau priimti klientą be išankstinės registracijos.
Tokiu atveju klientams gali tekti ilgiau palaukti padalinyje, kol bus aptarnautas iš anksto užsiregistravęs klientas.
Bet kuris asmuo gali užsiregistruoti vizitui banko padalinyje tiek internetu, tiek telefonu, tiek atvykęs į banko padalinį.
Klientai, turintys ribotą galimybę naudotis internetu ar neturintys telefono, gali pasinaudoti banko savitarnos erdvėse esančiu interneto banko terminalu ar nemokamu telefono aparatu, taip pat jei klientas atvyksta į banko padalinį, jis vizitui gali būti užregistruotas ir banko padalinio darbuotojų.
Visą parą veikiančios savitarnos zonos yra visuose miestuose, kuriuose šiuo metu veikia ar anksčiau veikė fiziniai banko padaliniai.