Trečiadienį „Alytus – Lietuvos kultūros sostinė 2022” komunikacijos komanda pakvietė kultūros, sporto, socialines įstaigas bei nevyriausybines organizacijas susipažinti su „Alytus – 2022 metų Lietuvos kultūros sostinė“ vizualinio identiteto gairėmis, kad jo elementus jos galėtų pritaikyti savo renginių ir veiklos viešinime.
„Balandžio pradžioje pamačiusiems skiemenį TUS, kilo daug klausimų ir buvo įvairiausių interpretacijų, ką reiškią šios raidės. Vėliau atsirado ALY. Dabar jau žinome, kad tai Alytaus – Lietuvos kultūros sostinės vizualinis identitetas. Nuo šiol jis bus neatsiejamas visų renginių akcentas, lydintis elementas, skiriamasis ženklas ir padės mūsų miesto svečiams atpažinti Alytų. Miestą, kuris netrukus bus, o kitąmet ir taps Lietuvos kultūros sostine. Dėkoju komandai, nudirbti dideli ir nuoširdūs darbai. Daug pastangų jau įdėta ruošiantis miestui svarbiam įvykiui. Sėkmės ir ateityje“,- nuotolinio pristatymo metu sakė mero pavaduotoja Jurgita Šukevičienė.
Jo metu komunikacijos komanda pristatė ženklo koncepciją: kaip jį tinkamai naudoti ir ko su juo nereikėtų daryti, kokias spalvas ar kitas vizualines priemones rinktis, kaip vienus ar kitus elementus komponuoti renginių plakatuose, skrajutėse ar kitoje informacinėje medžiagoje.
Taip pat buvo pristatytas ir tinklapis www.alytus2022.lt, kuriame galima rasti daugiau informacijos ne tik apie kultūros sostinės identitetą, bet ir susipažinti su planuojamais renginiais, rasti kitos naudingos informacijos.
Alytaus kultūros sostinės vizualinio identiteto gaires ir logotipų variantus galite rasti čia: https://alytus2022.lt/logotipas-ir-gaires/
Iškilus klausimams dėl vizualinio identiteto naudojimo galimybių ar tiesiog norint pasitarti rašykite el. p. [email protected] ir [email protected]