Toliau vykdydama savo skaitmenizacijos tikslus Alytaus įmonė „Glassbee“ verslo klientams pasiūlė naują paslaugą – savitarnos platformą.
- Nuo šiol bendrovėms įsigyti gaminius bei valdyti savo užsakymus elektroninėje erdvėje taps dar paprasčiau ir greičiau.
Prie savo paskyros savitarnos platformoje prisijungę verslo klientai ten ras detalią informaciją apie užsakymą bei jo būseną, priskirto vadybininko kontaktus. Perkant PVC ir aliuminio langus, duris bei vitrinas bendrovės galės pamatyti su užsakymu susijusius dokumentus ir pridėti reikiamus. „Glassbee“ platformoje klientai taip pat turės galimybę susisiekti su įmonės darbuotojais ir gauti greičiau norimą atsakymą.
„Matydami elektroninių paslaugų poreikį sutelkiame dėmesį į klientų norus turėti visą informaciją apie užsakymą vienoje vietoje tuo pačiu neprarandant galimybės gauti profesionalų patarimą. Dėl savitarnos platformos išlaikome glaudų tiesioginį santykį su verslo klientu. Pastebime, kad pirkėjai apie šią naujovę atsiliepia teigiamai“, – sakė „Glassbee“ vadovas Andrius Urbonas. Jis pridūrė, kad toks žingsnis padeda įmonei dirbti efektyviau ir greičiau, lengviau valdyti procesus bei sumažinti išlaidas. O klientams – pasiūlyti dar geresnį aptarnavimą. Šis skaitmenizacijos projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.
Šiek tiek anksčiau įmonė pristatė ir savo elektroninę parduotuvę, kurioje fiziniams asmenims suteikė galimybę įsigyti jau pagamintą „Glassbee“ produkciją – standartinių išmatavimų langus bei duris.
Skaitmenizacija yra tik vienas iš daugelio šiais metai išsikeltų įmonės tikslų. Bendrovė taip pat gerins vidinius darbo procesus, kad galėtų dirbti dar efektyviau. Tikimasi, kad inovacijos padės šiais metais padidinti įmonės konkurencingumą bei pardavimo pajamas, kurios 2022 m. buvo rekordinės – 1,5 mln. eurų.
„Šiuolaikiniame pasaulyje skaitmenizacija yra neatsiejama konkurencingo verslo dalis. Statistiniais duomenimis, 27 proc. įmonių mano, kad skaitmenizavimo darbai turėtų būti atliekami norint paprasčiausiai išsilaikyti rinkoje, o 87 proc. įsitikinę, kad tai yra didelis konkurencinis pranašumas. Tad mes žengiame koja kojon su technologijomis tuo pačiu gerindami klientų patirtį bei įmonės našumą“, – teigė A. Urbonas.
Technologinių tyrimų ir konsultacijų įmonės „Gartner“ vykdyta apklausa atskleidė, kad 45 proc. organizacijų, kurios įgyvendino klientų patirties gerinimo projektus, gavo finansinę naudą. „Deloitte“ teigimu, organizacijų, kurios yra orientuotos į klientų patirtį, pelnas yra bent 60 proc. didesnis nei konkurentų.