Birželio 1 d. atsidarys „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrius, o nuo liepos 1 d. – Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo ir Valstybinės mokesčių inspekcijos padaliniai Alytuje.
Gyventojai turės suplanuoti savo vizitą iš anksto – bus aptarnaujami tik užsiregistravę klientai. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.
Nors atidaromi klientų aptarnavimo skyriai, tačiau „Sodra“ rekomenduoja gyventojams ir toliau rinktis elektronines paslaugas, o į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina.
VMI aptarnavimo padalinius atidarys dvejais etapais – nuo birželio 14 d. – penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje), o nuo liepos 1 d. – ir Alytuje bei kitose vietose.
Atvykti į VMI aptarnavimo padalinius galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai, paskambinę 8 5 2191 777, mokesčių klausimais konsultacijos teikiamos paskambinus 1882 (skambinant iš užsienio tel. +370 5 260 5060).
Užimtumo tarnybos skyriuose kontaktinį aptarnavimą ketinama atnaujinti tuomet, kai bus sudarytos visos sąlygos darbuotojų ir klientų saugumui, planuojama atsivėrimo data – liepos 1-oji.
Užimtumo tarnybos bendroji informacija yra teikiama trumpuoju telefonu 1883 (+370 5 250 0883). Registruoti asmenys individualiais klausimais turėtų kreiptis į juos aptarnaujančius specialistus.