Oficialiai atidarytas geležinkelio viadukas ir trijų šimtų metrų Naujosios gatvės atkarpa, kuri užbaigė 15 metų trukusius gatvės platinimo darbus.
Pagrindinės Dzūkijos sostinės gatvės platinimo darbai prisidėjo dar 2006 metais, kai buvo parengtas techninis projektas. Kadangi visų lėšų gatvės išplatinimui nuo miesto centro iki administracinės ribos tikėtis buvo naivu, 2010 metais buvo nuspręsta darbus vykdyti etapais.
Daugiausia problemų kilo ties geležinkelio viaduku. Tai – nesusikalbėjimo tarp valdiškų įstaigų pavyzdys.
2016 metais geležinkelininkai nukėlė konstrukcijas ir atliko jų kapitalinį remontą, o po trijų metų užsakė naują tiltą, kuris tenkino ir Alytaus miesto savivaldybę, norėjusią užbaigti gatvės platinimo darbus. Ši trijų šimtų metrų atkarpa kainavo beveik du milijonus eurų.
Naujosios gatvės platinimo darbus atliko pastaraisiais metais konkursus Dzūkijos sostinėje laiminti vietos bendrovė „Alkesta”. Jai už darbus iš viso sumokėta 11,4 mln. eurų. Darbus bendrovė atliko per devynerius metus.
Tiesa, projektas ties viaduku dažnam kelia klausimų – pavyzdžiui, ar metru pagilinus važiuojamąją dalį, joje nesikaups vanduo?
Darbams dar nesibaigus praūžusi liūtis apsėmė išgilintą atkarpą. Tiesa, tada dar nebuvo sumontuota siurblinė.
Klausimų kelia ir šlaitai, kurie nebuvo sutvirtinti geotekstile, esą pagal projektuotojų skaičiavimus natūraliai apželdinti šlaitai bus stabilūs.