Nuo spalio 1 dieną keičiama asmenų aptarnavimo tvarką visuose teritoriniuose padaliniuose, praneša Migracijos departamentas.
Nors pandemija seniai pasibaigusi, naują pasą arba asmens tapatybės kortelę įsigyti vėl galėsime tik iš anksto rezervavę vizitą į klientų aptarnavimo skyrių.
Gyva eile asmenys bus aptarnaujami tik tam tikrais išimtinais atvejais.
Tokių permainų imamasi siekiant gerinti klientų aptarnavimą, efektyviau prognozuoti jų srautus ir tinkamai paskirstyti pajėgumus šiems srautams aptarnauti.
Be išankstinės registracijos į klientų aptarnavimo skyrius Lietuvoje galės atvykti senatvės pensininkai bei asmenys su negalia – jie bus aptarnaujami be eilės, vos tik atsiras laisvas klientų langelis. Išimtys bus taikomos ir Lietuvos piliečiams, kurie pasą pageidauja užsisakyti ir gauti ypatingos skubos tvarka, tą pačią dieną.
Vizito rezervuoti taip pat nereikės pagaminto dokumento atsiimti atvykstantiems klientams.
Atsisakius Lietuvos piliečių aptarnavimo gyva eile, bus atverti papildomi vizitų rezervacijos langeliai, todėl laukiančiųjų vizito į Migracijos departamentą, kaip jis pats tikisi, eilės neišaugs, klientų srautai bus paskirstyti tolygiai, nebeteks patirti spūsčių.
Migracijos departamentas primena, jog vizitai į klientų aptarnavimo skyrius yra rezervuojami migracijos informacinėje sistemoje ČIA, spausti oranžinį mygtuką „Rezervuoti vizitą“.