Daugumai žmonių telefono paėmimas, norint paskambinti klientui ir paprašyti pinigų, nėra labai malonus procesas. Tokių skambučių metu dauguma žmonių turi išeiti iš komforto zonos. Jie bijo nepatogumų ar nesėkmių. Tačiau jeigu tokie skambučiai yra jūsų darbo pareigų dalis, tai šiame straipsnyje aptarsime, kaip tokių skambučių metu jaustis patogiau ir padidinti sėkmės procentą.
Būkite pasirengę įvairiems pasiteisinimams
Skirkite papildomo laiko tam, kad susikurtumėte įprastų pasiteisinimų sąrašą, kuriuos naudoja skolininkai. Tada apgalvokite, kaip būtų galima tinkamai atsakyti kiekvienu iš tų pasiteisinimų atveju. Užsirašykite visą tą informaciją ir turėkite ją šalia savęs. Taip pat galite pasikeisti turimomis idėjomis su savo kolegomis. Tokiu būdų galėsite sužinoti naujų taktikų, kaip sėkmingiau atlikti skolų išieškojimą tada, kai skolininkas naudoja įvairiausius pasiteisinimus. Tada sekantį kartą, kai pašnekovas bandys baigti skambutį naudodamas kažkokį pasiteisinimą, jūs galėsite perimti visą kontrolę, nes būsite jau puikiai pasiruošę šiai situacijai.
Apsiginkluokite faktais
Prieš imant telefoną į rankas, labai svarbu, kad turėtumėte visas detales susijusias su skola. Faktų turėjimas leis jums užtikrintai kontroliuoti visą situaciją. Nenorite, kad pokalbis nutrūktų nuo klausimo, į kurį negalite atsakyti. Daugelis skolininkų žino, kaip tai panaudoti savo naudai. Staiga jie negali aptarti skolos be išsamios informacijos, kurios jūs neturite tuo metu. Tokiu atveju skambutis baigėsi ir skolininkas sėkmingai nukelia skolos mokėjimą.
Prieš skambindami, būtinai turėkite šiuos dalykus:
- Tiksli skolos suma
- Pardavimo sąlygos
- Pirkti produktai / paslaugos
- Data iki kurios turėjo būti atliktas mokėjimas
- Kitos neapmokėtos sąskaitos faktūros, net ir tos, kurioms dar nesibaigė mokėjimo terminas
Mąstykite pozityviai
Jūsų psichinė būsena daro didelę įtaką ir tam, kaip elgiatės su skolininku, ir kaip jis į jus reaguoja. Elkitės su kiekvienu skolininku taip, tarsi tai būtų labai malonus skambutis. Tegul šypsena papuošia jūsų veidą. Jei esate suirzęs dėl ankstesnio skambučio, skirkite kelias minutes, kad nusiramintumėte ir pradėtumėte iš naujo. Klientas gali įvertinti jūsų pozityvų toną. Jūsų pozityvi nuotaika gali būti užkrečiama ir greičiausiai sulauksite teigiamesnio kliento atsakymo.
Kalbėkite profesionaliai
Balso tonas, aukštis, linksmumas ir netgi greitis, kuriuo kalbate, gali turėti didžiulę įtaką jūsų klausytojui. Pagalvokite apie tipiškus žinių vedėjus ar radijo komentatorius. Jie turi balsus, kurie verčia atkreipti dėmesį. Truputį pasistengę, jūs taip pat galite sukurti tokį profesionalumą.
Pabandykite įrašyti savo balsą tokių pokalbių metu ir tada išklausykite, kaip skamba jūsų tonas. Jei matote, kad yra vietų, kurias galite patobulinti, tai taip ir padarykite. Tada vėl bandykite įrašyti pokalbį. Kartokite šį procesą, kol pavyks pasiekti norimus rezultatus. Tai ne tik pagerins jūsų bendravimo telefonu įgūdžius, bet ir sustiprins pasitikėjimą savimi.
Profesionalų pagalba
Jeigu matote, kad jums nesiseka atlikti skambučius, kurių metu siekiate, kad klientas sumokėtų skolą, tai visada galima pasirinkti profesionalų pagalbą. Skolų valdymo paslaugos yra labai populiarus variantas tarp įmonių, kurios siekia kuo greičiau išieškoti iš klientų skolas. Kuo greitesnis skolų išieškojimo procesas, tuo įmonė gali greičiau sėkmingai judėti į priekį. Nei vienai įmonei nepatinka, kai skolos yra sumokamos po labai ilgo laiko tarpo. Tad tikrai yra verta apsvarstyti profesionalų pagalbą.