Pardavimai per pirmus septynis šių metų mėnesius Lietuvoje augo 11,8 proc. ir pasiekė 19,3 mln. eurų, tai – sparčiausias augimas visose Baltijos šalyse, informuoja greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“.
Tinklo pardavimai Latvijoje šiuo laikotarpiu augo 10 proc. (iki 18,8 mln. eurų), Estijoje – 8 proc. (iki 16,3 mln. Eur).
Minėto tinklo restoranai, taip pat ir esantis šalia Alytaus, grįžo prie įprastinio darbo ritmo po karantino iššūkių, toliau didėjo pardavimų apimtys. Vis daugiau lankytojų renkasi paslaugą, kai maistą išsinešti užsisako ir pasiima pravažiuodami automobiliu, taip pat populiarėja mobilioji programėlė, kuria galima iš anksto užsisakyti maistą ir už jį sumokėti, restorane tik pasiimant savo užsakymą.
Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 49 Latvijoje ir 49 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (280), Rusijoje (37), Bulgarijoje (23), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 506 restoranai.