Etiketės – tai vienas svarbiausių gaminių elementų, padedančių reprezentuoti prekės ženklą bei paverčianti jį pastebimu. Šiandien etikečių gamyba atliekama tiksliai, laikantis aukštų reikalavimų ir taikant inovatyvias technologijas. Nors etiketės pasirenkamos ne vieneriems metams, vis tik daugelis prekių ženklų dėl tam tikrų motyvų imasi etikečių atnaujinimo. UAB ,,Printela“ specialistai apžvelgia pagrindines priežastis, kodėl įmonės investuoja į naujų etikečių gamybą.
Etiketės rūbams ir kitos etiketės simbolizuoja naują pradžią
Viena dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl keičiamos etiketės rūbams, – poreikis atsinaujinti. Viskas laikui bėgant pasensta, o tai, kas prieš dešimt metų atrodė šaunu ir nauja, šiandien gali atrodyti nuobodu ir pasenę, todėl įmonė pradeda svarstyti apie etiketės pakeitimą.
Verta žinoti, kad kai kurios įmonės gali nekeisti savo logotipo nors ir 100 metų, tačiau tai – daugiau išimtis nei taisyklė.
Tačiau kiekvienas verslas turi keistis atsižvelgiant į laiką, nesvarbu, ar tai yra elgesys su darbuotojais, ar priimta aplinkos politika, ar atnaujinama jų etiketė.
Austos etiketės ir kitos etiketės atnaujinamos esant ypatingai progai
Austos etiketės ir kitos drabužių etiketės ar pakuotės taip pat gali būti laikinai pakeičiamos esant poreikiui atspindėti ar reklamuoti ypatingas progas. Tokiu atveju galima pagalvoti apie specialią etiketę ar įpakavimą artėjant šventiniam laikotarpiui ar įmonės jubiliejui.
Naujų etikečių gamyba atliekama esant įstatymų/reglamentų pakeitimų
Kiekvienas verslas, be jokios abejonės, laikui bėgant keičiasi, tad tekstilės ir drabužių pramonė – ne išimtis. Naujos taisyklės ir reglamentai taip pat yra nuolat keičiami ar papildomi, o tai, ką privaloma ir ko negalima rašyti tekstilės gaminių etiketėse, irgi bet kada gali būti pakeista. Taigi, nauja informacija apie tai, kur, iš ko yra gaminami drabužiai ir sveikatos bei saugos ženklinimo taisyklės yra nuolat atnaujinamos, tad šie pokyčiai gali reikšti ir tam tikrus pakeitimus tekstilės gaminių etiketėse.
Naujų etikečių gamyba atliekama siekiant prisijungti prie žaliosios revoliucijos
Pastaruoju metu pasauliniu mastu pereinama prie tvaresnės ateities. Dėl šios priežasties, pradėjus populiarėti tokiai sąvokai kaip žiedinė mada, įmonės tampa sąmoningesnės aplinkai ir siekia apie tai pranešti savo klientams. Naujų etikečių gamyba atliekama norint kartą patvirtinti įmonės įsipareigojimą siekti tvarumo padidina jos reputaciją ir yra svarbi žinutė ne tik klientams, bet ir potencialiems darbuotojams.
Naujos drabužių etiketės, padeda vystyti prekės ženklą bei perteikia jo žinutę pasauliui
Laikui bėgant viskas keičiasi: reglamentai, mados, technologijos, dizainai ir, žinoma, skirtingi prekių ženklai. Organizacijos vertybės ir pagrindinė įmonės žinutė laikui bėgant taip pat keisis, nepaisant to, kad šiandien vadovas, -ai yra įsitikinę, jog tai yra tobula.
Verta pastebėti, kad tūkstantmečio karta nesimpatizuoja senesniems prekių ženklams, kurie, atrodo, neturi savo vertybių. Be to, net 68 proc. tūkstantmečių kartos atstovų sako, kad pokyčių kūrimas pasaulyje yra asmeninis tikslas, kurio jie aktyviai siekia.
Taigi, norėdamos žengti koja kojon kartu su laiku, įmonės turi keisti savo vertybes, o parduodamo produkto etiketė ar pakuotė turėtų tiksliai atspindėti tuos įvykusius pokyčius.