Sąskaitų tvarkymas – viena iš daugiausiai laiko reikalaujančių veiklų. Nenuostabu, kad vis daugiau įmonių ieško būdų, kurie galėtų padėti sukurti efektyvesnius darbo procesus.
Vienas iš populiariausių sprendimų – skaitmenizuotos sąskaitų faktūrų tvarkymo sistemos, leidžiančios siųsti, gauti bei archyvuoti sąskaitas faktūras ir kitus finansinius dokumentus. Struktūrizuotas e. sąskaitų tvarkymas pagerina darbo kokybę bei suteikia efektyvų ir greitą darbo procesą.
Galimybė archyvuoti sąskaitas faktūras
Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, tiek popierines, tiek elektronines sąskaitas faktūras ir kitus finansinius dokumentus reikia archyvuoti bent 10 metų. Toks dokumentų archyvavimas gali užimti vietos tiek jūsų kabinete, tiek kompiuteryje. Archyvuodami sąskaitas vienoje platformoje, galėsite atlikti lengvą ir greitą sąskaitų paiešką pagal įvairius parametrus bet kada. Jums nebereikės ieškoti reikiamų dokumentų skirtinguose aplankuose, kadangi visus dokumentus turėsite vienoje vietoje. Tai reiškia, kad galėsite daugiau laiko skirti savo verslo plėtrai ar darbui su komanda bei klientais.
Galimybė greitai išrašyti ir išsiųsti sąskaitas
Vienas iš e. sąskaitų platformų privalumų – sąskaitų šablonai. Jie padės paspartinti sąskaitų išrašymą ir sutaupyti laiko ieškant informacijos kaip sukurti tinkamą dokumentą. Sąskaitą gavęs klientas galės ją apmokėti vos kelių mygtukų paspaudimu – jam nereikės vesti jokių apmokėjimo duomenų. Be to, jūs taip pat galėsite stebėti apmokėjimo būseną ir žinoti, kada bus įvykdytas apmokėjimas. Taip pat jūs galėsite išrašyti ir išsiųsti sąskaitas vos per kelias minutes, matyti ar klientas gavo sąskaita ir ar ji buvo peržiūrėta.
Galimybė įkelti dokumentus iš mobiliojo telefono
- sąskaitų tvarkymo platformos, kurios palaiko mobiliojo telefono integraciją, suteikia galimybę įkelti reikalingus dokumentus į archyvus. Tokiu būdu galėsite įkelti visus reikiamus kvitus, sąskaitas ar dokumentus iš bet kurios vietos, kad ir keliaudami. Vienas iš svarbių programėlės privalumų – tikslus duomenų perdavimas. E. sąskaitų tvarkymo platformos įrankis atpažįsta pagrindinius sąskaitos laukus, todėl išvengsite klaidų suvedant sąskaitų faktūrų duomenis rankiniu būdu. Visas darbo procesas bus paprastesnis, greitesnis bei tvaresnis.
Skaitmenizuotos e. sąskaitų tvarkymo sistemos, siūlančios tokius sprendimus, įneš ne tik daugiau tvarkos į jūsų verslo darbo procesus, bet ir padės sutaupyti daug laiko.