Taivano valstybinei tabako ir likerio korporacijai pasiūlius įsigyti romo gėrimo, atgabento iš Lietuvos, visa partija buvo parduota greičiau nei per valandą, apie tai praneša Centrinė naujienų agentūra (CNA) iš Kinijos. Į šią šalį Alytuje išpilstyta tamsaus romo „Propeller“ siunta nebuvo įleista prasidėjus Lietuvos ir Kinijos konfliktui dėl Taivano atstovybės Vilniuje įkūrimo.
„Alitos“ parduodamo produkto debiutas Taivanyje sutapo su kinų naujųjų metų pradžia, o eilės prie „propelerių“ pradėjo rikiuotis nuo antradienio ryto. Vienas asmuo, stojęs į eilę, galėjo įsigyti vieną butelį.
Toks ažiotažas kilo ne tik dėl taivaniečių noro paremti Lietuvą, tačiau ir dėl produkto rinkodaros.
Išankstinės „Propeller“ rezervacijos nebuvo priimamos iki vasario 1-osios, o pirmąją kinų naujųjų metų dieną prie pardavimų prisijungė Taivanyje veikiantis japonų kapitalo prekybos tinklas „FamilyMart“. Jame 1 tūkst. 800 „propelerių“ buvo rezervuoti per 15 minučių, kai tik pasirodė prekyboje.
Iš viso tamsiojo „Propeller“ romo, jo nepriėmus į Kiniją, Taivano korporacija įsigijo 20 tūkst. 400 butelių.
Artimiausiu metu, laisvai prekybai, bus pasiūlyta dar daugiau „Alitoje“ išpilstyto gėrimo.
Reaguodama į Taivano gyventojų palaikymą produktams iš mūsų šalies, o konkrečiai – romo gėrimo iš Lietuvos populiarumą, minėta valstybinė tabako ir likerio korporacija svarsto galimybę su „Alitą“ valdančia „MV group production“ bendrove užmegzti ilgalaikį bendradarbiavimą.