Alytuje įsikūrusi PVC ir aliuminio langų, durų ir vitrinų gamybos ir montavimo įmonė „Glassbee“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą „Brandnomika“. Naujieji partneriai rūpinsis „Glassbee“ darbdavio įvaizdžiu bei žinomumo didinimu Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse.
Simboliška, bet „Brandnomikos“ bendraįkūrėjas yra Alytuje gimęs ir užaugęs Robertas Šapalas.
„Labai vertinu šią naują partnerystę, nes įmonė yra įsikūrusi Alytuje. Kalbant atvirai, dirbti su „Glassbee“ pasirinkau pagrinde todėl, kad ši įmonė veiklą vykdo Dzūkijos sostinėje. Aš gimiau ir užaugau Alytuje, tai bus labai malonu prisidėti prie gimtojo miesto augimo būtent taip“, – teigia „Brandnomikos“ vadovas Robertas Šapalas.
„Džiaugiuosi, kad mūsų bendradarbiavimas su „Brandnomika“ stiprėja. 2021 m. pradžioje kreipiamės į šios agentūros įkūrėjus, kad padėtų mūsų įmonei su prekės ženklo perpozicionavimu, komunikacija. Pirmojo ketvirčio rezultatai rodo, kad tai buvo teisingas žingsnis. 2019 m. „Glassbee“ apyvarta siekė tik 59.000 EUR, 2020 m. – 158.000 EUR, o per 2021 m. pirmąjį ketvirtį pardavimai sudarė 95.000 EUR. Įtakos pajamų augimui turėjo ir sustiprėjęs „Glassbee” įvaizdis viešojoje erdvėje. 2021 metais planuojame, kad įmonės pardavimai sieks apie 700.000 EUR, o 2022 m. – 1,2-1,5 mln. EUR. Iki 2027 m. „Glassbee” kelią tikslą metines pardavimo pajamas išauginti iki 12-15 mln. EUR. Tikimės, kad šiuos ambicingus planus padės pasiekti ir glaudesnis bendradarbiavimas su „Brandnomika“, – sako Andrius Urbonas, „Glassbee“ direktorius.
2022–2024 m. „Glassbee“ drauge su verslo partneriais planuoja investuoti nuo 8 iki 10 mln. eurų į naujos langų ir modulinių namų gamyklų statybas Alytuje, sukurti vertikaliai integruotą tiekimo grandinę bei iki 200 gerai apmokamų darbo vietų.