Beveik 1 tūkstantis kilometrų per 5 valandas – tokią distanciją per Lietuvą, Lenkiją, iki Čekijos įveikė pastarosios šalies pilotai.
Prieš tai pilotai įveikė atstumą iš Čekijos, pro Lenkiją, Lietuvą, Latviją, Suomijos įlanką ir Estiją.
Atgal iš Estijos keliautojai pilotavo pro Latviją, Lietuvą ir Lenkiją, o į Čekiją, grįždami su sustojimais, 1 tūkstantį 723 kilometrus nuskrido per beveik 10 valandų.
Prieš keletą dienų čekai apsilankė ir Alytaus mieste.
Keturi pilotai ir juos lydintis foto-videografas po Europą, taip pat kitas pasaulio vietas skrenda Čekijoje patentuotais hibridiniais giroplanais, skirtais tiek kelionėms ore, tiek kelyje.
„Skrendančiomis mašinomis“ vadinamiems aparatams nesudėtinga derinti skrydį su važiavimu ant žemės.
Tai keliautojai pademonstravo ir Nidos aerodrome, kur juos sutiko vietos meras, pakvietęs atvykti dar kartą ir tapti miesto šventės dalimi.

Rotorinio lėktuvo (autožyro) ir elektrinės transporto priemonės technines savybes bei naujausias technologijas savyje jungiantys hibridiniai giroplanai nusileido Alytaus aerodrome.
Po to važiavo iki artimiausios degalinės ir vėl galėjo tęsti žygį, arba grįždami į aerodromą, arba tiesiog pakildami ir iškart skrisdami virš eismo.

Pirmame Alytuje pilotai iš pradžių važiavo Miškininkų ir Jiezno gatvėmis.
Po to hibridinių giroplanų pilotai pakilo nuo važiuojamosios dalies ir nuskrido Trakų link.