„Swedbank“ pradeda mokėti draudimo išmokas bendrovėms, laikiusioms lėšas banke „Snoras“ Alytaus apskrityje. Įmonės draudimo išmokas gali gauti pavedimu į sąskaitą banke „Swedbank“ ar kitame Lietuvoje veikiančiame banke, arba grynaisiais pinigais.
„Pradedame išmokėti „Snoro“ indėlių draudimo lėšas verslo įmonėms, laikiusioms lėšas šiame banke Alytaus ir Marijampolės apskrityse. Suprantame sudėtingą kai kurių įmonių situaciją ir siekiame, kad lėšų išmokėjimo procesas vyktų kuo sklandžiau ir greičiau, išnaudojame tam elektroninės bankininkystės teikiamas galimybes“, – sakė „Swedbank“ verslo bankininkystės tarnybos vadovas Vytautas Bučiūnas.
Verslo įmonėms, kurios naudojasi „Swedbank“ interneto banku, draudimo lėšos bus pervedamos automatiškai – jų atstovams nereikės pildyti papildomų prašymų ar vykti į banko padalinį. Tais atvejais, jei klientai turi kelias sąskaitas banke, įmonės interneto banko žinute bus prašomos patikslinti, kurią sąskaitą lėšoms pervesti renkasi.
Neturintys sąskaitos banke „Swedbank“ ar nesinaudojantys „Swedbank“ interneto banku įmonių vadovai ar jų įgalioti asmenys turėtų atvykti į artimiausią „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinį ir pristatyti reikiamus dokumentus. Jų sąrašas pateikiamas banko interneto svetainėje, taip pat galima pasitikslinti skambinant banko konsultantams telefonu (8 5) 268 4848.
Draudimo išmokos įmonėms bus išmokamos visa suma nemokamai. Po lėšų išmokėjimo, visoms tolimesnėms finansinėms operacijoms bus taikomi standartiniai banko paslaugų įkainiai.
Banko „Snoras“ klientai, turintys klausimų, nesusijusius su indėlių draudimo išmokų mokėjimu banke „Swedbank“, turi kreiptis į banką „Snoras“ atnaujinta klientų aptarnavimo linija darbo dienomis (pirmadieniais – penktadieniais) nuo 8 iki 18 val. telefonu 8 800 272 72 (skambinant iš Lietuvos) ar +370 5 239 2239 (skambinant iš užsienio).