„Litras vietoj 900 mililitrų – už tą pačią kainą“, – panašaus turinio žinutę radome ant naujosios pieno pakuotės. Praėjusį penktadienį į parduotuves pristačiusi 2,5% pieną, Alytaus pieninė tapo viena pirmųjų, kuri „išėjo“ iš 0,9 l pakuotės.
Pastaroji buvo naudojama dėl „optinės“ naudos, kai pirkėjas, ieškodamas pigesnės prekės, rinkdavosi 0,9 l. „Dabar gi už tą pačią kainą mes siūlome 100 ml daugiau”, – sako „Rivonos“ bendrovės Alytaus padalinio vadovas Valius Packevičius, žadantis, kad sutaupyti neaukojant kokybės bus galima perkant ir alytiškių pienininkų varškę – už tą pačią kainą bus siūloma 20 ml daugiau.
Spalį bus metai, kai Alytuje nebeliko „Pienalitos“, čia nebedirba reiklumu ir griežtais kokybės reikalavimais garsėjęs bendrovės vadovas Gediminas Lingys, tačiau tai nepakeitė pienininkų planų Alytuje. Perkami nauji įrengimai, planuojama plėsti asortimentą. „Tikiu, kad ateis laikas ir Alytuje gaminamam fermentiniam sūriui, o galbūt plombyro ledams, kuriais anksčiau garsėjo Alytaus pieninė“, – tvirtina V. Packevičius.
Iš Alytaus pieninės į „Norfos“, kurią valdo ta pati „Rivona“, parduotuves pristatomos produkcijos asortimentas – nemenkas: pienas, kefyras, grietinė, varškė, sūris, jogurtai, pažymėti „Norfos“, PŽRN, „Piemenėlio“ ir kitais prekiniais ženklais. „Rivonos“ Alytaus padalinyje vykdoma ir iš Rokiškio konservų fabriko atkelta gamyba – čia pilstomos „Barborytės“ sultys ir pan.