Leidybos ir žiniasklaidos įmonių grupė „SC Baltic Media” įgijo išskirtines teises Baltijos šalyse leisti „BBC Worldwide” žurnalą „Top Gear”. Pirmasis žurnalo numeris lietuvių kalba skaitytojus pasieks kartu su „Omnitel 1000 km” lenktynėmis” liepos 25-ąją, o 2012 metais bus pradėtas leisti ir Latvijoje bei Estijoje.
„Esu įsitikinęs, kad vieno žinomiausių pasaulyje žurnalų pasirodymas sukels didžiulį susidomėjimą tarp išskirtinio skonio skaitytojų. Mūsų tikslas – tapti populiariausiu žurnalu tarp vyrų Baltijos šalyse”, – sakė „SC Baltic Media” valdybos pirmininkas Saulius Garbaravičius.
Beveik 40 kalbų leidžiamas „Top Gear” – drąsių įžvalgų, subtilaus humoro, aktualių straipsnių, puikių fotografijų žurnalas, skirtas aistrą automobiliams jaučiantiems vyrams ir vis daugiau susidomėjimo sulaukiantis tarp moterų. Kiekviename žurnalo numeryje skaitytojai ras britiškojo „Top Gear” medžiagų ir unikalaus kiekvienai šaliai savito turinio.
Pasak S. Garbaravičiaus, vykdant tarptautinę plėtros strategiją stengiamasi bendradarbiauti su solidžiais partneriais. Toliau bus plėtojamas bendradarbiavimas su „BBC Worldwide”, tęsiamas sėkmingas bendradarbiavimas su „The Economist” grupe bei garsia Prancūzijos leidybos kompanija „Edition Jalou”. Tai leidžia Baltijos rinkai pristatyti garsiausius pasaulyje žiniasklaidos produktus.
Leidybos ir žiniasklaidos įmonių grupei „SC Baltic Media” priklauso „Intelligent Media”, Lietuvoje leidžianti ekonomikos, politikos bei rinktinių „The Economist” tekstų mėnraštį IQ, ketvirtinį turiningo gyvenimo žurnalą „The Economist: Intelligent Life”, bei valdanti portalą IQ.lt.
„Franchise media”, taip pat priklausanti leidybos ir žiniasklaidos įmonių grupei „SC Baltic Media”, kartu su garsia Prancūzijos leidybos kompanija „Edition Jalou” leidžia mados ir stiliaus žurnalą „L’Officiel”.