Moksleiviai ir mokytojai, norintys sužinoti, kodėl apie asmeninės karjeros planavimą reikia galvoti dar mokantis mokykloje, yra kviečiami 2011 m. kovo 2 dieną į paskaitą su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto lektore Raimonda Alonderiene. Renginys vyks Alytaus šv. Benedikto gimnazijoje.
Šio susitikimo organizatorių, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto bei Alytaus miesto savivaldybės švietimo centro, tikslas – suteikti jaunuoliams žinių, sudaryti galimybę pasigilinti ir suprasti save patį, savo norus, poreikius ir galimybes bei jų ryšį su karjera.
Galvojant apie asmeninę karjerą kyla daug klausimų. Kodėl man, dar besimokant mokykloje, reikia galvoti apie asmeninės karjeros planavimą? Kas yra karjera, kaip ji gali būti planuojama ir vystoma? Su kokiomis profesinėmis dilemomis susiduriama, pasirenkant, ką veikti baigus mokyklą? Kas lemia mano asmeninius pasirinkimus, kokią įtaką mano pasirinkimams daro rinkos mados?
„Egzaminų pasirinkimas ir apsisprendimas, kur ir ką studijuoti – kiekvienam moksleiviui yra iššūkis ir sunkus žingsnis, todėl mūsų tikslas sudominti moksleivius domėtis savo karjera, prasidedančia dar mokykloje”, – teigia Raimonda Alonderienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė, -„nes asmeninės karjeros planavimas prasideda dar mokykloje renkantis mokyklos profilį, valstybinius egzaminus. Pasirinkimą palengvina savęs pažinimas, žinojimas savo stipriųjų pusių, tikslų užsibrėžimas, motyvacija jų siekti ir vidinės atsakomybės už savo pasirinkimus prisiėmimas. Kartais profesinius pasirinkimus riboja pokyčių ar klaidos baimė, nenoras nuvilti šeimos ir artimųjų, nepasitikėjimas savo jėgomis. Nors tik atradus sau mielą profesiją galima sėkmingai realizuoti save ir iš tiesų sulaukti pasisekimo savo veikloje”.
Renginyje buvo taikomi aktyvios paskaitos, diskusijos, grupinių užduočių ir kt. metodai. „ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto išskirtinumas – mokymo procese naudojami pažangūs mokymo metodai – atvejų analizės, projektinis darbas, diskusijos, tyrimai ir kiti – kurie leidžia ISM studentams siekti geriausių rezultatų, įskiepyti troškimą nuolat tobulėti ir įgyti praktinių įgūdžių, reikalingų šiuolaikinėje darbo rinkoje”,- teigė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Bakalauro studijų vadybininkė Jovita Starkutė, – „todėl šiuolaikinės mokyklos uždavinys turėtų būti nukreiptas į mąstymo įgūdžių lavinimą, kuris apimtų ir mokėjimą elgtis su informacija. Su moksleiviais turi būti nuolat kalbama apie mokymosi kokybę, kaip gaunamą mokyklose informacijos srautą apdoroti ir kokia viso mokymosi proceso prasmė”.