Antroji Alytuje įsikūrusi „Rimi“ parduotuvė šventiškai pradeda antruosius veiklos metus. Minėtas prekybos tinklas Lietuvoje šiemet įžengė į antrąjį dešimtmetį. Nuo 2000-ųjų veikia per 40 „Rimi“ centrų, tarp jų Alytuje – 2.
Pulko gatvės 51A „Rimi“ sukako metai. „Tai augimo, mokymosi ir pažangos kupinas etapas“, – įsitikinę parduotuvės darbuotojai. Pasak jų, pradėję nuo nulio, nuo tuščių pastato sienų, augo su kiekviena diena. Prekių specialistė Jolita teigia, kad gyvenimas – kaip kelionė traukiniu: vieni įlipa, kiti – išlipa. Dabartinė jos „stotelė“ „Rimi“.
Pardavėjos Jolitos posakis tinka ne tik jos gyvenimo situacijai, bet ir parduotuvei – juk Pulko g. 51A veikia prie buvusio senojo geležinkelio, stoties, šalia dabartinio pėstiesiems, dviratininkams skirto Sveikatos tako. Šiuo taku kaip tik pasiekiame ir kiek didesnį, gerokai anksčiau Alytun įžengusį „Rimi“ – hipermarketą.
Penktus metus prekybos tinkle dirbanti, dabartinė Pulko gatvės „Rimi“ direktorė Eglė tiki, kad jos vadovaujama parduotuvė taps jaukiais ir šiltais antraisiais namais. Atrodo, kad tai – ne tik žodžiai. Šalia prekybos centro įrengta žaidimų aikštelė vaikams, vyresni parduotuvėje pamaloninami kad ir galimybe pakabinti savo skelbimą.
Na, o prekių pasiūla, kokybė, aptarnavimas, tvarka, kainų, lojalumo politika – turbūt kiekvieno pirkėjo asmeninis reikalas. Jei kuo neįtiko „Rimi“, šalia – „Maxima“, ne taip toli – „Iki“, „Norfa“, dar gi „Aibė“, „Cento“, kitos parduotuvės ar turgus.
Beje, kaip tik arčiausiai Alytaus turgaus, Jazminų gatvėje, įsikūrusi „Supernetto“ – „Rimi Baltic“ grupės mažų kainų parduotuvė. Šios grupės, Baltijos šalyse valdančios per 200 parduotuvių, 2010 metų pirmojo pusmečio pardavimai sudaro 524,4 mln. eurų ir, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sumažėję 12,5 proc.
Įdomieji „Rimi Lietuva“ skaičiai:
Iš „Rosenthal Belcanto“ ir „Rimi Lietuva“ per akciją išdalytų taurių būtų galima pastatyti 100 Eifelio bokštų.
„Rimi“ kulinarai iškepė ilgiausią – 48 metrų šašlyką, kuris užregistruotas Lietuvos rekordų knygoje.
Per lojalumo akciją pirkėjams buvo išdalyta tiek „Villeroy & Boch“ rankšluosčių, kad juos ištiesus būtų galima 3 kartus apjuosti Lietuvos teritoriją…