„Pabodo dirbti siuvėja, surinkinėti elektronikos detales, todėl dabar esu mikroautobuso vairuotoja“, – sakė Diana Čepononienė. Ji – į Pirmajį Alytų važiuojančio 5-ojo maršruto autobuso vairuotoja. „Šoferės“ stažas už lengvojo automobilio vairo – nemažas, keleivių pervežime ji – naujokė. Kadais atvykusi iš Suvalkijos moteris Dzūkijoje užsiėmė siuvėjos amatu, plušo kitus darbelius. „Jeigu atvirai – įgriso smulkmeniški, akis gadinantys darbai, apsispręndžiau keisti gyvenimą ir ieškoti kitokios veiklos”, – „Alytaus gidui” pasakojo vairuotoja.
„Man vairuoti patinka”, – šypsosi 38 metų amžiaus D. Čepononienė, kol kas bene vienintelė viešojo transporto vairuotoja Alytuje. Po ilgos pertraukos Dzūkijos sostinėje atsiradusi viešojo susisiekimo transporto vairuotoja, ieškodama darbo, sako, beldusi ne į vieno darbdavio duris. „Ačiū Arūnui Valūnui ir jo įmonei, kad pasitikėjo, priėmė į darbą“, – dėkoja „mikriuko“ vairuotoja Diana.
„Kol kas esam patenkinti“, – 5-ojo maršruto autobuso vairuotojos darbą įvertino darbdavys A. Valūnas. Pasak jo, moteris už sunkvežimio ar taksi automobilio vairo Alytaus mieste anksčiau nebuvo retenybė. Kodėl pastaruoju metu moterys važinėja nuosavais automobiliais, o vairuotojos specialybę renkasi itin retai – ponas Arūnas spėti nedrįso. Šio klausimo narplioti nesiėmė ir vienas „Omeka“ vadovų Edvardas Bukaveckas. Alytaus mieste pirmaujančios taksi bendrovės atstovas įsitikinęs, kad moterys mūsų mieste galbūt turi kitokių darbų ar užsiėmimų. „Nors taksistę Birutę prisimenu, buvo tokia vairuotoja“, – sakė E. Bukaveckas.