Automobilių techninės pagalbos bendrovė „Altas assistance” Lietuvos vairuotojams pasiūlė naujos rūšies paslaugą – išleista pagalbos kelyje kortelė, kurios turėtojas galės išsikviesti „Altas assistance” tarnybą į bet kurią Lietuvos vietą bet kuriuo paros metu.
Naujos rūšies kortelė skirta privatiems asmenims. Ją įsigydami vairuotojai užsisako pagalbos kelyje paslaugas vieneriems metams. Turintys šią kortelę vairuotojai, sugedus automobiliui, galės skambinti vienu numeriu 1810 visoje Lietuvos teritorijoje ir išsikviesti techninės pagalbos tarnybą į reikiamą vietą.
„Pagalbos kelyje kortelė yra tarsi draudimo paslauga, sugedus automobiliui. Ją turėdamas vairuotojas gali būti ramus, kad visuomet sulauks profesionalios pagalbos bet kurioje šalies vietovėje. Iki šiol paslaugą teikėme orientuodamiesi į verslo klientus. Per kelerius metus išplėtoję aptarnavimo rinklą, paslaugą nusprendėme pasiūlyti tiesiogiai ir privatiems asmenims. Tikimės, kad tokiu būdu padidės saugumas Lietuvos keliuose, nes nepatyrusiems vairuotojams, automobilio mechanizmų nežinantiems žmonėms nebereikės patiems tempti automobilio ar šalikelėje jo remontuoti. Turintieji pagalbos kelyje kortelę galės visą parą gauti skubią profesionalią pagalbą”, – sakė „Altas assistance” rinkodaros vadovas Rolandas Raudonis.
Rolando Raudonio teigimu, pagalbos paslaugas privatiems asmenims „Altas assistance” bendrovė pasiūlė sukūrusi modernią techninės pagalbos sistemą. Per daugiau kaip 5 metus suformuotas pagalbos postų tinklas ir specialių automobilių parkas, suburta kvalifikuotų specialistų ir patikimų partnerių komanda, pasiruošusi pagalbos kelyje paslaugas suteikti greičiau nei per valandą.
Pagalbos kelyje kortelė kainuoja 49 Lt ir užtikrina paslaugas vienerius metus.
Iki šiol „Altas assistace” teikė paslaugas „Lexus”, „Toyota”, „Mazda”, „Hyundai”, „Subaru”, „Honda”, „Volkswagen”, „Infinity” automobiliams garantinio aptarnavimo laikotarpiu. Techninė pagalba kelyje teikiama draudimo bendrovių „Lietuvos draudimas, „ERGO Lietuva”, „If draudimas”, „BTA draudimas”, „Gjensidige Baltic”, „Industrijos garantas” klientams, apsidraudusiems KASKO draudimu.
Pasak rinkodaros vadovo Rolando Raudonio, „Altas Assistance” bendrovė įvertino turinti pakankamai resursų aptarnauti ir visus privačius asmenis, kurie nuspręstų naudotis techninės pagalbos kelyje paslaugomis. Iki šiol vairuotojui neatidėliotinu atveju išsikviesti pagalbą kainuodavo beveik 200 Lt. Pagalbos kortelė leis skubios techninės pagalbos paslaugas kelyje gauti nemokamai.
Šiuo metu „Altas assistance” turi 48 techninės pagalbos postų tinklą visoje Lietuvoje, kuriuose budi 161 patrulinis automobilis ar autovežis. Techninės pagalbos automobiliuose įmontuotos GPS stebėjimo sistemos, kurios padeda operatoriams realiu laiku matyti transportą. „Altas assistance” skambučių centre visą parą budi 4 operatoriai. Per metus čia registruojama apie 67 tūkst. skambučių.
Nuo 2007 m. „Altas assistance” suteiktas ISO 9001:2000 kokybės sertifikatas, patvirtinantis tarptautinio lygio paslaugų kokybę.
Norintieji užsisakyti „Altas assistance” kortelę turėtų kreiptis tel. 8 5 264 40 23 visą parą.