Nuo sausio 4 d. Alytaus miesto savivaldybė siekdama palengvinti alytiškių problemų sprendimą ir skirti didesnį dėmesį žmonių aptarnavimui pradėjo dirbti ,,vieno langelio” principu. Nuo šiol alytiškiams informacija suteikiama, prašymas, skundas ar pranešimas priimamas ir atsakymas į juos pateikiamas vienoje vietoje.
Pasak administracijos direktoriaus pavaduotojo, l. e. administracijos direktoriaus pareigas, Lino Jono Palionio, diegiant naują klientų aptarnavimo metodą buvo įvertintos esamos teisinės, organizacinės ir finansinės galimybės, efektyviai panaudota ES finansinė parama 2007-2013 metams.
Pirmajame savivaldybės aukšte atliktas patalpų, tinkamų priimti klientus, remontas. Statybos darbus atliko konkursą laimėjusi UAB ,,Alvista”, o gruodžio mėn. 30 d. Pripažinimo tinkamu naudoti komisija priėmė atliktus statybos darbus. Patalpų įrengimo darbams buvo skirta 493,5 tūkst. litų iš savivaldybės biudžeto.
,,Nors dar anksti spręsti, kaip naują gyventojų aptarnavimo sistemą įvertins alytiškiai, tačiau jau dabar aišku, kad tai yra žingsnis į geresnę žmonių aptarnavimo kokybę. Nuo šiol asmenims nereikės klaidžioti po kabinetus, informacija bus suteikiama, priimami skundai, prašymai ir pateikiami atsakymai vienoje vietoje”, – sakė administracijos direktoriaus pavaduotojas, l. e. administracijos direktoriaus pareigas, Linas Jonas Palionis.
Administracija organizuoja savo darbą taip, kad asmenys, norintys ar privalantys teisės aktų nustatyta tvarka pateikti prašymus asmeniškai, tai galėtų padaryti visą administracijos darbo dienos laiką. Taip pat yra nustatytos dvi papildomos asmenų prašymų priėmimo valandos per savaitę (pasibaigus institucijos darbo dienos laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 17.00 val. iki 18.00 val.).
Naujovė – advokatas teiks pirminę nemokamą teisinę pagalbą miesto gyventojams savivaldybės priimamajame.
Per 2009 m. IV ketvirtį vykdydama viešojo administravimo funkcijas Alytaus miesto savivaldybė gavo 2683 prašymus, iš to skaičiaus 5 skundus, išsiųsta per 2160 dokumentų. Pagrindiniai klausimai – vaiko teisių apsauga, archyvinių dokumentų tvarkymas, socialinės temos, statybos ir žemėtvarkos klausimai.
Gyventojų žiniai!
Miesto savivaldybės administracijai adresuotus pareiškėjų prašymus galite pateikti Alytaus miesto savivaldybės priimamąjame (Rotušės a. 4, įėjimas nuo prekybos centro „Nemunas”) Vidaus administravimo skyriaus vyr. konsultantei – archyvarei Elenai Bražinskienei, telefonas pasiteiravimui: 8 315 5 51 11.
Alytaus miesto savivaldybės meras ir mero pavaduotojos gyventojus priima antradieniais nuo 9.15 val. iki 11.00 val. Gyventojus prašome iš anksto registruotis tel. 8 315 5 51 11 ar elektroniniu paštu alytus@ams.lt arba atvykti į savivaldybės priimamąjį.
Alytaus miesto savivaldybės administracijos priimamasis dirba pirmadienį-ketvirtadienį nuo 8.00 val. iki 17.00 val., penktadienį nuo 8.00 val. iki 15.45 val., pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45 val.
Vadovaujantis savivaldybės administracijos direktoriaus 2009 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. DV-891 patvirtintų taisyklių 8 punktu, administracija organizuoja savo darbą taip, kad asmenys, norintys ar privalantys teisės aktų nustatyta tvarka pateikti prašymus asmeniškai, tai galėtų padaryti visą administracijos darbo dienos laiką.
Administracija nustato dvi papildomas asmenų prašymų priėmimo valandas per savaitę, pasibaigus institucijos darbo dienos laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 17.00 val. iki 18.00 val.
Pirminę nemokamą teisinę pagalbą miesto gyventojams teiks advokatas Georgijus Gromovas pirmadieniais nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir ketvirtadieniais nuo 13.00 val. iki 16.00 val. savivaldybės priimamajame.
Projektavimo sąlygų sąvado rengimo ir adresų suteikimo butams bei patalpoms dokumentai bus priimami ir išduodami antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 12.00 val. Telefonas pasiteiravimui 8 315 5 51 81 arba mob. +370 686 59988.