Alytiškiai pastebėjo, kad jau senokai neveikia „didžiausias Alytaus televizorius“ – lauko reklamos ekranas prie „Jotvingio“ prekybos centro. „Per Europos krepšinio čempionatą Lietuvos rinktinės rungtynes galėjo patransliuoti – būtų buvę smagu didelėje kompanijoje varžybas stebėti“ – neiįgyvendintą idėją mestelėjo du Alytaus kolegijos studenčiokai…
Lauko reklamos tinklo ACM direktorius Renatas Parojus, kurio bendrovė ir valdo šį ekraną sakė, kad reklamos užsakovai pinigus „meta“ į didžiuosius miestus, regionai nėra labai paklausūs, tad jie nematė prasmės transliuoti vos keletą reklamų. Pasak direktoriaus, trijų krepšinio varžybų transliacijų kaštai būtų apie 1500 Lt, tad jei atsirastų rėmėjų arba prie to prisidėtų miesto savivaldybė – varžybos būtų transliuojamos…