„Prisijungimas prie elektroninės bankininkystės ir mobiliosios programėlės, įmokų surinkimas, pingų pervedimai – šiuo metu negalimi“, – už nepatogumus atsiprašo „Paysera“ (UAB „EVP International“).
Nuo pirmojo biuro Alytuje ir penkių darbuotojų 2014 metais pradėjusi iki veiklos ne tik Europoje išsiplėtusi „Paysera“ informuoja, kad 2020 m. lapkričio 12 d. patyrė techninius nesklandumus, dėl kurių sutrikę pinigų pervedimai.
„Jūsų pinigai ir asmeniniai duomenys yra saugūs“, – ramina banko paslaugas internetu atliekanti bendrovė.
Paskutinįkart su panašiomis problemomis „Paysera“ klientai buvo susidūrę 2016 metais, kai prisijungti prie sistemos ir atlikti mokėjimų internetu galimybių nebuvo. Kilusi problema banko buvo paviešinta, o sutrikimo priežastimi tuomet įvardinti tinklo sutrikimai serverinėje.
ATNAUJINAMA
Internetinio banko „Paysera“ veikla visai buvo sutrikusi beveik visą darbo dieną, nuo ryto iki 15 val., kai pradėjo veikti interneto svetainė, tačiau pilnai prisijungti prie bankinės sistemos galimybės ir toliau nebuvo. Po kurio laiko prisijungti jau buvo galima, tačiau kol suvaikščios pavedimai, klientai turėjo laukti simbolinėje eilėje.
Apie 17 val. pavedimai tarp „Paysera“ klientų sąskaitų jau judėjo, tačiau kai kuriais atvejais įvykdavo techniniai gedimai, o atlikti bankines operacijas internetu buvo prašoma vėliau.
Ketvirtadienio vakarą „Paysera“ veikla buvo stabilizuota.