Alytaus miesto savivaldybėje viešėjęs Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministras J. Narkievičius pranešė, kad pasirašoma sutartis dėl kelio Kaunas – Alytus projektavimo darbų. Itin blogos būklės valstybinės reikšmės krašto kelias Kaunas–Alytus pradžioje planuotas rekonstruoti apie 2031 metais, bet panašu, kad bus atnaujintas greičiau nei planuota.
Ketvirtame pagal intensyvumą šalies kelyje, kai kuriose kelio atkarpose greitis ribojamas iki 70 kilometrų per valandą, bet realus greitis dar mažesnis dėl susidarančių spūsčių. Paskutinį kartą valstybinės reikšmės kelias buvo atnaujintas 2015-2016 metais.
Šio kelio rekonstrukcijos klausimas tapo bene laukiamiausiu kandidatų pažadu prieš šiuos Seimo rinkimus.
Dar viena sutartis pasirašyta ir su bendrove „Alkesta", kuri platins geležinkelio viaduką Naujojoje gatvėje ir taip bus baigtas Naujosios gatvės projektas.
Keturių eismo juostų Naujoji gatvė, jungianti šiaurinį Alytaus įvažiavimą su miesto centru, yra pagrindinė miesto transporto arterija, tačiau ties geležinkelio viaduku ji susiaurėja iki dviejų juostų ir susidaro spūstys.
Sprendžiant šią problemą, buvo nutarta rekonstruoti geležinkelio viaduką ir praplatinti gatvę ties juo iki keturių juostų, nes dabar jo plotis tarp atramų yra nepakankamas tokio pločio gatvei.
Viaduko rekonstrukcijai Iš Ateities ekonomikos DNR plano rugpjūtį skirta 2 mln. eurų, o darbus numatoma baigti 2021 metų pabaigoje.