Alytiškius ir miesto svečius pradžiugino idėjų festivalis „Laisvės piknikas“. Jame buvo susibūrę ir Lietuvos gamintojai, kurie svečius pasitiko su nemokamomis lietuviškos produkcijos degustacijomis bei kitomis nuotaikingomis staigmenomis.
Šiųmetis „Laisvės piknikas“ pakvietė diskutuoti apie pokoroninę Lietuvą ir jos ateitį bei pamokas, kurios padėjo įveikti pirmąjį COVID-19 krizės etapą. Vienas tokių pavyzdžių yra iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“. Karantino įkarštyje, kai ėmė lėtėti šalies ekonomikos augimas, Lietuvos gamintojai susitelkė ir bendromis pastangomis sumažino populiarių lietuviškų produktų reguliarias kainas. Tai paskatino žmones dažniau rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, o išaugusi lietuviškos produkcijos paklausa skatino vėl intensyvinti gamybą ir leido Lietuvos gamybos įmonėms išsaugoti darbo vietas.
Į kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ iš viso įsitraukė net 80 šalies gamintojų: nuo mažųjų šeimos ūkių iki didžiųjų Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonių. Skaičiuojama, kad per daugiau nei 3 mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė beveik 6 mln. eurų.
Alytaus Dainų slėnyje veikusiame palapinių miestelyje susibūrė dalis kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų. Tai – lietuviškas daržoves auginanti „Kietaviškių gausa“, pagardų gamybos įmonė „Daumantai LT“, kepykla „Fazer Lietuva“, mėsos perdirbimo įmonė „Samsonas“, lietuviškos vištienos gamintojas Vilniaus paukštynas, natūralaus mineralinio vandens „Hermis“ gamintojas, „Kauno grūdai“, džiovintas (šaltyje liofilizuotas) uogas tiekiantis „Supergarden“, seniausias lietuviškų saldainių fabrikas „Rūta“, „Ustukių malūnas“, kosmetiką Lietuvoje gaminanti įmonė „Cosmoway“ bei automobilių priežiūros priemones gaminanti įmonė „Lesta“.
„Kiekvienas Lietuvos gyventojas turi suprasti, kad mūsų šalies ekonominį pagrindą kuria vidaus vartojimas. Rinkdamasis lietuviškus produktus ir paslaugas, jis remia savo tėvų senatvę, savo vaikų mokslus, savo medikus, prisideda prie visos šalies gerovės. Koronaviruso pandemija sukėlė krizę, apie kurią niekas nė nebūtų galėjęs pagalvoti, ji palietė mus ir kaip visuomenės narius, ir kaip gamintoją. Tikime, kad susivieniję galime ją įveikti“, – pažymėjo Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynų generalinis direktorius, alytiškis Darius Gudačiauskas.
„Išvien dėl Lietuvos“ iniciatyvą sumanė ir su šalies gamintojais įgyvendino lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“.