Per Lietuvą, Baltijos šalis keliaujantys ir į Alytaus aerodromą užsukantys lėktuvų savininkai – vis dažnesnis reiškinys.
Kai kurie mažosios aviacijos atstovai Dzūkijos sostinę renkasi nutūpimui ir aviacinių atsargų pasipildymui prieš Baltijos šalis, vos praskridę Lenkiją, arba judėdami į priešingą pusę, t. y. jau įveikę Estiją, Latviją ir Lietuvą, prieš pat patekdami į lenkiškąją oro erdvę.
Šiemet pirmasis aviatorius, kuris Dzūkijos sostinę, kaip jungiamąjį aerodromą Baltijos regione, pasirinko skrydžiams į skirtingas puses, tapo ponas Harris iš Suomijos. Prieš keletą dienų apskridęs savo numatytą maršrutą – iš Helsinkio (Suomija) per Rygą (Latvija), taip pat aplankęs Palangą – suomis grįžo į Alytų, iš kurio į priešingą pusę jis kilo vasaros pradžioje.
Birželį to paties piloto „Pipistrel Virus SW 121“ į Alytų atskrido iš Lenkijos. Pasipildęs aviakuru ir pailsėjęs Dzūkijos sostinėje vėl pakilo, perskrido Lietuvą, Latviją, Estiją ir be nutūpimo įveikęs apie tūkstantį kilometrų nusileido gimtojoje Suomijoje.
Per šiuo abu skrydžius, kurio jungiamuoju aerodromu buvo pasirinktas Alytue, keliaujantis lakūnas Europos dalį apjuosė ovalu.
Aviaturistų, panašių kaip Harris, Alytaus aerodrome šiemet būtų dar daugiau, tačiau kai kuriems keliauti trukdo apsaugos nuo pandemijos kliūtys. Nepaisant šių trukdžių, leidžiamu laiku ir laikydamiesi reikalavimų, į istorinį aerodromą I Alytuje šiemet jau leidosi bei iš čia skrydžius tęsė privačių lėktuvų pilotai iš daugiau nei 5 šalių.