Alytaus miesto savivaldybės tarybos nariai yra viso miesto gyventojų atstovai, todėl savivaldybės meras, administracija privalo atsižvelgti ir į jų siūlymus.
Bendrasis planas – tai labai svarbus, nuo 2017 m., keletą metų rengtas ir su daugybe institucijų derintas dokumentas, tačiau akivaizdu, kad metus naujos kadencijos sudėtyje dirbantys tarybos nariai jau dabar nesutinka su kaip kuriomis naujajame miesto bendrajame plane atsiradusiomis naujovėmis ir turi tikrai reikšmingų bei aktualių miesto bendruomenei pastebėjimų.
“Įvertinus šiuo metu galiojančią teisinę bazę, t.y. Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatyme, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymo dėl kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo nustatytą teisinį reglamentavimą, tarybos nariai yra tape nepavavydėtinos situacijos “įkaitais”, kadangi viena vertus, nepatvirtinus bendrojo plano bus stabdomos milijoninės verslo investicijos, svarbūs miesto bendruomenei infrastruktūriniai sprendiniai, tačiau kita vertus, iškyla grėsmė Alytaus aerodromo sunaikinimui bei kraštovaizdžio Kranto g. iškraipymui,- pažymėjo L.Radzevičiūtė.
Atsižvelgdama į daugumos Alytaus miesto savivaldybės tarybos narių siūlymus ir pastebėjimus, siekdama šią kelblią situaciją išspręsti taikiai, visapusiškai ir iš esmės, tarybos narė Laura Radzevičiūtė užregistravo alternatyvų tarybos sprendimo projektą, kuriame numatyta ne tik, patvirtinti miesto bendrąjį planą, tačiau iš karto pritarti bendrojo plano keitimui, įpareigojant Alytaus miesto savivaldybės administraciją teisės aktų nustatyta tvarka nedelsiant iniciuoti Alytaus miesto bendrojo plano sprendinių keitimą, vienu iš sprendinių numatant Alytaus aerodromo teritorijos reglamentavimo keitimą pagal tos teritorijos viziją, patvirtintą atskirtu Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu ir Kranto g. rekomenduojamų kraštovaizdžio draustinio ribų keitimą, atsisakant vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų teritorijos funkcinės zonos (GV) įtraukimo.
Akivaizdu, kad tam, kad atlikti nuo 2017 m. daugybės institucijų derinto bendrojo plano pakeitimus (korekcijas) procedūriškai yra ne tik, kad optimaliausia, bet ir finansiškai, taupant miesto biudžeto lėšas, efektyviausia rinktis bendrojo plano korekcijos variantą nedelsiant, o ne daryti viešuosius pirkimus naujojo bendrojo plano rengimui. Nepritarus šiuo metu teikiamam tarybai bendrajam planui, ne tik prarastumėm 12000 eur. ir pavestumėme Dzūkijos regiono kitas savivaldybes partneres, bet tuo pačiu už naujojo bendrojo plano rengimą papildomai sumokėtumėm iki 70 000 eur. miesto biudžeto lėšų, o štai korekcijos (pakeitimai) esamam, naujai patvirtintam bendrajam planui kainuotų iki 10 000 eur. Taigi, akivaizdu, kad išeiti iš esamos „įkaitų“ situacijos yra procedūriškai būtina naująjį bendrąjį planą pirmiausiai patvirtinti, su mažiausiais tiek laiko, tiek finansų, tiek socialinės atsakomybės prieš verslą, prieš bendruomenes nuostoliais ir iš karto po patvirtinimo, nedelsiant, iniciuoti bendrojo plano pakeitimus (korekcijas) pagal daugumos Alytaus miesto savivaldybės tarybos narių pateiktas pastabas ir kitas jau pribrendusias laike bendrojo plano korekcijas, organizuojant viešus susitikimus su miesto bendruomene, diskutuojant ir atsižvelgiant į eilinių gyventojų, verslo subjektų lūkesčius ir pastebėjimus“ – atkreipė dėmesį L.Radzevčiūtė.