Trečią kartą į miesto tarybą alytiškiai išrinko charizmatiška vadinamą asmenybę Česlovą Daugėlą. Per kelis dešimtmečius trunkančią politinę karjerą jam teko sėdėti ne tik mero kėdėje. Vis tik daugelis alytiškių jį prisimena, kaip ūkišką miesto vadovą.
Daugėla garsėja ne tik ūkiškumu, tačiau paprastumu. Videorubrikos „Politika, Alytus ir aš“ filmavimo metu ponas Česlovas paprašė nevadinti jo ponu ir vietoje stoviniavimo prieš filmavimo kamerą ir daugžodžiavimo pasiūlė sėsti į automobilį, vykti ir apžiūrėti gimtojo miesto.
Nors nuo meravimo kadencijos, pasibaigusios greičiau nei planuota, prabėgo beveik dešimtmetis, jo ir buvusios komandos savivaldybėje darbo rezultatų – daugiau nei reiktų eilinei politinei reklamai: prie Daugėlos Alytuje buvo suplanuotas ir įkurtas Pramonės parkas, per Nemuno upę Alytuje pastatytas Tūkstantmečio tiltas, sumanytas pėsčiųjų ir dviratininkų (dabar – Baltosios rožės) tiltas, rekonstruotas stadionas, išplatinta Naujoji gatvė, miestą pradėjo juosti dviračių takai, o eismas iš sankryžų imtas pertvarkyti į saugesnį žiedinį, o kur dar istorinės I Alytaus aikštės atkūrimo idėja, rekonstrukcija ir kiti darbai.
Tačiau, pasak eksmero, vien dairytis į vakar – neverta, todėl jo suvienyto ir toliau vadovaujamo judėjimo nariai mato ir šiandienos, rytojaus miesto projektus, kuriuos būtina kuo greičiau įgyvendinti. Tiesa, tarp tokių tikrai nėra Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) Česlovo Daugėlos gimtame Pirmame Alytuje
Su LEZ idėja pačiame mieste Daugėla kategoriškai nesutinka ir bijo net pagalvoti, kas tokios zonos aerodrome atveju lauktų alytiškių, pavyzdžiui, kilus gaisrui ar pan. Miesto projektavimo mokslus baigęs politikas teigia gaisro metu Alytaus ir apylinkių gyventojus tektų evakuoti, mat aerodromo teritorija dar 1939 m. buvo parinkta ne šiaip sau, o dėl to, kad mieste yra vienoje žemiausių vietų. Deja, kas tinka aviacijai ir krašto saugumui netiks pramonei, nes tokioje vietoje vietoje laikysis smogas, o pagal Dzūkijos sostinėje vyraujančius vėjus bus pučiamas tiesiai į miegamuosius rajonus abejose Nemuno pusėse.
Pasak Č. Daugėlos rimti projektai Alytuje pastaraisiais metais nevystomi, savivaldybės pasiskolinti pinigai „pravalgomi“, o tai, kas už nemažus mokesčių mokėtojų pinigus kaip rimti argumentai ir patikimi sąmatiniai paskaičiavimai, dėstomi LEZ galimybių studijoje, švelniai tariant, yra didelė klaida, su realiais skaičiais prasilenkianti mažiausiai keliomis dešimtimis milijonų eurų.
Kas yra kas Alytaus miesto savivaldybės taryboje? Č.Daugėla:
Gimė 1961 m. „Vieningo Alytaus“ frakcijos lyderis, Alytaus miesto savivaldybės taryboje dirbantis Aplinkos ir plėtros komitete bei Etikos komisijoje.
Č. Daugėla 1983 m. baigė VISI (Vilniaus inžinerinį statybos institutą), kur įgijo inžinieriaus statybininko specialybę, o 2003 m. – VGTU (Vilniaus Gedimino technikos universiteto) Aplinkos inžinerijos fakultetą ir tapo statybos inžinerijos mokslo magistru.
Po pirmųjų studijų baigimo 1983 m., iki 1991 m., jaunasis specialistas dirbo įvairiose Alytaus miesto statybos organizacijose, o 1992 m. įkūrė ir iki 2007 m. vadovavo bendrovei „Kortas“, buvo renkamas Alytaus regiono plėtros tarybos, Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos, Statybininkų asociacijos prezidiumų nariu, taip pat Dzūkijos sostinės meru.
Tarybos nario ataskaita skelbiama ir apmokėta vadovaujantis Alytaus miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamentu